Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[quote quote=18184919]Hoe heb je dan jouw Zafira als model 2004 geprogrammeerd dan? Ik heb een 2.2 16V bouwjaar 2002 namelijk. Wil ook graag een blind plaat monteren zonder foutmeldingen. @0Rudy0 wrote:
ik heb gewoon de egr verwijderd een blinde plaat gemaakt en gemonteerd, toen bleef mijn motorlampje branden. toen heb ik mijn zafira modeljaar 2000 opnieuw geprogrameerd als zijnde 2004 omdat je dan kunt kiezen ofje met of zonder egr wil programeren. hij pakt nu inderdaad beter op en rijd veel soepeler. gr rudy
[/quote]
Mischien hier goed te lezen. ECU komt van een andere auto / bouwjaar. Oplossing: software download voor jouw chassis nummer @ opel dealer of mijn plaats.
[quote quote=18436544]<p style=”text-align: left;”>Hmmm…. Nu even in Jip en Janneke taal ….</p> ik heb m’n auto laten uitlezen bij een kleine auto garage[/quote]