@Haasje17 wrote:Zawel flink getrapt zijn met die bak en dan goed heet en dan meteen af gezet.
zit turbo timer op en ja als je een turbo heb ga je hem denk wel gebruiken. ik heb net ff gekeken ff de slang eraf gehaald maar ik kan niks of geen beschadigingen zien dus ik weet niet hoe hij heeft gekeeken, met een camera slang ofzo das de enige manier om het te kunnen zien. volgens mij is het gewoon broodje aap verhaal.
je hoort duidelijk dat als ik gas geef en weer los laat dat hij al zijn druk er uit gooit als het ware, en hij bokt dan ook heel erg als je gas geeft en gas los gelijk gas bij gas los.
vorige week een klapper gehad met mijn voor wil overde stoep heen nu klapperen ook dat nog erbij lol, rijd ik de snel weg op traject 80,mijn abs lampje branden aan uit aan uit dus ik wil gas geven doet hij niks dan smooren, terug in andere versnelling hetzelfde inplaats van dat ik sneller gaat remt hij helemaal af,
nou ik snel de vluchtstrook op auto slaat uit, nou denk zet contact uit en start hem weer, ff paar keer optrekken niks aan het handje, hup weer de snelweg op vol gas verder niks meer aan de hand. wat ik wel vaak heb is dat de abs gaat knipperen en in de bochten gaat trillen op het pedaal lijkt alsof hij veels te snel ingrijpt wat bloedje link is . rara wat is het probleem wat erbij is gekomen, is mijn abs ring kaduk door de klap op de stoep met mijn velg en mischein ook met de veer iets mis is, lijkt er ook op als ik naar links en dan naar recht stuur en dat heen en weer alsof hij idd aan de rechter kkant zweeft naar een kant.
alsof er een storing in het systeem zit die verloop van tijd die kuren veroorzaakt alsof er een spook in zit.
kortom heb een hoop werk aan dit bakkie gelukkig zit hij nog strak in de lak. ps ene meneer dennis van driel heeft aan deze bak gewerkt mischien een bekende hier op het forum, zou wel eens willen weten wat hij er pcies allemaal aan gedaan heeft lol.