Z19DT - Teveel olie?

@Jones Newton wrote:ontstekings systeem op een diesel?

Startermotor, gloeikaarsen, accu... die zooi. Om de motor te ontsteken (aan te zetten, te starten -- een Vlaams woord? ;) ).

Accu vervangen (€ 178 WAT??) en een klein onderhoud gekregen. Geen fouten gevonden via de Tech2, dus vermoedelijk verkeerd bijgevuld. Start mooi en klinkt een pak rustiger. Je merkt bijna niet meer dat je met een diesel rijdt :)

@miejas, Tja accu vervangen €178 euro :fy1 hier bij mij in de buurt ook deze prijs. Ik heb meteen gezegd laat maar zitten. Die haal ik wel ergens anders. Niet normaal deze prijzen. Een woord belachelijk. Heb zelf een andere accu gemonteerd voor €89 met de zelfde waardes 72A 680. Alleen is het geen GM accu. Alsof de auto dat uitmaakt.

Maar het te veel olie probleem is nu wel opgelost. Ze hadden gewoon per ongeluk te veel olie in gedaan begrijp ik uit de reactie?

@miejas wrote:Accu vervangen (€ 178 WAT??) en een klein onderhoud gekregen. Geen fouten gevonden via de Tech2, dus vermoedelijk verkeerd bijgevuld. Start mooi en klinkt een pak rustiger. Je merkt bijna niet meer dat je met een diesel rijdt :)

Terug
Naar boven