Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij mijn zafira toch echt niet... Ik heb ergens vernomen dat er z18xe's mėt en zonder zijn...
En als jij zo zeker bent dat hij er wel zit, maak dan aub dan foto want heb zelf ook problemen met mijn blok die zwaar veel lijken op een open blijvende egr klep.....
@LiLDeViL wrote:Bij mijn zafira toch echt niet... Ik heb ergens vernomen dat er z18xe's mėt en zonder zijn...
En als jij zo zeker bent dat hij er wel zit, maak dan aub dan foto want heb zelf ook problemen met mijn blok die zwaar veel lijken op een open blijvende egr klep.....
verschilt per autotype of er een EGR klep zit op de Z18XE
een vectra b heeft bv geen EGR vectra c weer wel.
corsa c heeft er ook een.
jouw zafira bv weer niet.
welke types wel of geen EGR op de Z18XE hebben weet ik niet.
als er een EGR op zit, zit die naast de cilinderkop aan de bestuurderszijde.
Even gekeken in vraagbaak Vec C, staat omschreven motortype Z18XE/X18XEL zijn mechanisch identiek en op afbeelding staat wel een EGR. Halverwege denkbeeldige lijn vanaf oliepijlstok naar motortakeloog. Stel nou dat er ook types zijn zonder, zouden deze dan origineel afgedopt zijn??
Idd heb ik allemaal (lambdas, elektriscg gasklep).. En ik heb ook andere kap..ik zie aan de rechterzijde van de kop (tegen de uitlaatzijde) waar jij die circel hebt gezet willem wel een driehoekig afdekplaatje zitten die met 3torquebouten vastzit.. Gok dat de egr hier normaal zit?
Nou jongens, ik moet jullie teleurstellen want de Z18XE heeft geen EGR klep ook de mijne niet
Klopt echt niet en ook Wikipedia niet, ik heb een Corsa Z18XE en die heeft toch echt een EGR klep, geloof Willem nou maar: in bepaalde types van bepaalde jaren heeft de Z18XE een EGR klep.
@the-duke wrote:Nou jongens, ik moet jullie teleurstellen want de Z18XE heeft geen EGR klep ook de mijne niet
Klopt echt niet en ook Wikipedia niet, ik heb een Corsa Z18XE en die heeft toch echt een EGR klep, geloof Willem nou maar: in bepaalde types van bepaalde jaren heeft de Z18XE een EGR klep.