A arnold kadett Post best veel 21 okt 2014 #23 @marijnl1988 wrote:egr zit in je uitlaatpoorten hoop dat je het kunt zien kop met egr kop zonder de egr ja ik zie hem cilinderkop van de c18xe is dan ook goed te gebruiken? die heeft die egr bende niet heb afgelopen jaar met een x20xev gecrost liep erg goed maar wil de cilinderkop deze winter aanpassen die gaten ook opgeboord? zal morgen is kijken hoe dat bij een c18xe kop zit mvg arnold
@marijnl1988 wrote:egr zit in je uitlaatpoorten hoop dat je het kunt zien kop met egr kop zonder de egr ja ik zie hem cilinderkop van de c18xe is dan ook goed te gebruiken? die heeft die egr bende niet heb afgelopen jaar met een x20xev gecrost liep erg goed maar wil de cilinderkop deze winter aanpassen die gaten ook opgeboord? zal morgen is kijken hoe dat bij een c18xe kop zit mvg arnold
H Haasje17 Forumbewoner 24 okt 2014 #27 Waarom zou een lichtere snellere slijtage aan de koppeling veroorzaken? Dat ligt meer aan de rijder dan aan het vliegwiel. Ik zou een lichtere doen, hij gaat er eerder minder netjes van lopen.
Waarom zou een lichtere snellere slijtage aan de koppeling veroorzaken? Dat ligt meer aan de rijder dan aan het vliegwiel. Ik zou een lichtere doen, hij gaat er eerder minder netjes van lopen.
2 2slow Loopt hier de deur plat 30 nov 2014 #31 Dit topic ga ik eens in de gaten houden. Is het niet zo dat een lichter vliegwiel sneller op gang komt. En ook sneller moment kwijt is. Bij bijvoorbeeld omhoog rijden of trekken van gewicht?
Dit topic ga ik eens in de gaten houden. Is het niet zo dat een lichter vliegwiel sneller op gang komt. En ook sneller moment kwijt is. Bij bijvoorbeeld omhoog rijden of trekken van gewicht?
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 30 dec 2014 #38 www.Motorenrevisie.com - koprevisie & motoren - OMR Overijssel Hengelo
wim-v6 Forumbewoner 13 jan 2015 #40 Tja heb ze erger gezien en weer terug gemonteerd. Nooit problemen mee ondervonden. Dit is een gevolg van waarschijnlijk zwarte sludge in het Carter door een slecht werkende Carterventilatie. Heb dit vaker gezien bij de x18xe x20xev en vooral de 3 2.2 zusjes x22xe y22xe en z22xe. Willem verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Tja heb ze erger gezien en weer terug gemonteerd. Nooit problemen mee ondervonden. Dit is een gevolg van waarschijnlijk zwarte sludge in het Carter door een slecht werkende Carterventilatie. Heb dit vaker gezien bij de x18xe x20xev en vooral de 3 2.2 zusjes x22xe y22xe en z22xe. Willem verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini