C camper Komt hier geregeld 22 aug 2012 #1 ha jongens heb een vraagje mijn astra loopt als een zonnetje maar als ik mijn gas loslaat bokt hij nu denk ik zelf de ontsteking iemand een andere sugestie astra g van bj 2000 op lpg hij doet dat ook op benzine gr kees
ha jongens heb een vraagje mijn astra loopt als een zonnetje maar als ik mijn gas loslaat bokt hij nu denk ik zelf de ontsteking iemand een andere sugestie astra g van bj 2000 op lpg hij doet dat ook op benzine gr kees
C camper Komt hier geregeld 22 aug 2012 #3 nee dat was de gasklep positiesensor dit is de 3 al sinds toen loopt hij weer super heb alweer heeel wat km gemaakt groetjes
nee dat was de gasklep positiesensor dit is de 3 al sinds toen loopt hij weer super heb alweer heeel wat km gemaakt groetjes
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 22 aug 2012 #4 gas onderhouden is het probleem opgelost :jerry nee ik vermoed toch ook iets met de onsteking heb je motorstoring ? want dan kan hij miss misfire ofzo aangeven
gas onderhouden is het probleem opgelost :jerry nee ik vermoed toch ook iets met de onsteking heb je motorstoring ? want dan kan hij miss misfire ofzo aangeven
C camper Komt hier geregeld 22 aug 2012 #5 heb geen mml lampje zit er geen in maar hij loopt verder gewoon goed hoor hem trouwens ook wel eens wat ploffe in de uitlaat maar moet er wel opletten anders valt het niet op gr kees
heb geen mml lampje zit er geen in maar hij loopt verder gewoon goed hoor hem trouwens ook wel eens wat ploffe in de uitlaat maar moet er wel opletten anders valt het niet op gr kees
R RISL Forumbewoner 22 aug 2012 #7 Het is vakantietijd voor het noorden en midden van NL, niet iedereen kijkt dan dagelijks op het forum.
Het is vakantietijd voor het noorden en midden van NL, niet iedereen kijkt dan dagelijks op het forum.
C camper Komt hier geregeld 23 aug 2012 #10 bougie.s zijn twee maanden oud kabels heb ik in jan vernieuwd loopt verder gewoon goed
wim-v6 Forumbewoner 25 aug 2012 #13 Motor hoort geen brandstof te krigjen bij gas los, Dus ik zeg gaskleppositie sensor, of EGR klep
wim-v6 Forumbewoner 25 aug 2012 #15 Kans dat de gasklep sensor blijft aangeven dat het gas iets open staat... kan ook zijn dat de EGR te ver open blijft, maar dat zou je bij gewoon rijden ook moeten merken.. Effe op-com eraan dan maar... Willem
Kans dat de gasklep sensor blijft aangeven dat het gas iets open staat... kan ook zijn dat de EGR te ver open blijft, maar dat zou je bij gewoon rijden ook moeten merken.. Effe op-com eraan dan maar... Willem
C camper Komt hier geregeld 25 aug 2012 #16 zou de opcom dat uitlezen ik weet wel dat mijn astra geen mml heeft maar ga dat straks is even doen moeten we uitkomen toch
zou de opcom dat uitlezen ik weet wel dat mijn astra geen mml heeft maar ga dat straks is even doen moeten we uitkomen toch
C camper Komt hier geregeld 25 aug 2012 #18 oke moet even kijkken straks je hoort nog van me willen bvd