Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
225/45R17 is wel toegestaan, maar dan mag je geen kettingen gebruiken.
215/50R17 pas wel, maar mag niet.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat het iets met de ruimte in de wielkast te maken heeft. Misschien dat sneeuw niet goed afgevoerd kan worden.
In NL zal je weinig problemen krijgen, maar duitsers zijn niet verzekerd als ze met banden rondrijden die niet vrijgegeven zijn voor een bepaalde auto.
Maar goed, lichtmetaal zou ik in de winter niet onder mijn auto zetten. Lichtmetaal kan niet goed tegen zout.
ik werk in ploegendiensten en wanneer ik naar en uit mijn werk ga en kom , is de weg naar mijn huis nog niet gestrooid . Kortom het gaat mij puur om de grip en niet om mooiheid
normaal reed ik met mijn A corsa , maar aangezien die vorig jaar zo'n klap kwa rotterij van dat k*t zout gekregen heeft staat het ouwe beesie nu lekker op stal en rijd ik de winter door met de vectra .
maar als 15"past dan ga ik de velgjes ophalen en dan op zoek naar passende bandjes :thumbup
ik werk in ploegendiensten en wanneer ik naar en uit mijn werk ga en kom , is de weg naar mijn huis nog niet gestrooid . Kortom het gaat mij puur om de grip en niet om mooiheid
normaal reed ik met mijn A corsa , maar aangezien die vorig jaar zo'n klap kwa rotterij van dat k*t zout gekregen heeft staat het ouwe beesie nu lekker op stal en rijd ik de winter door met de vectra .
maar als 15"past dan ga ik de velgjes ophalen en dan op zoek naar passende bandjes :thumbup
Er zijn zoveel setjes winterbanden te op marktplaats in de maat 205x55x16 met staal of alu velgen dat is toch veel handiger, en dan in de zomer je 17ers er weer onderleggen.
Er zijn zoveel setjes winterbanden te op marktplaats in de maat 205x55x16 met staal of alu velgen dat is toch veel handiger, en dan in de zomer je 17ers er weer onderleggen.