Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
sorry gebeurt gewoon, kan er niks aan doen haha......
Willem
maakt niet uit, ben er allang blij mee ik sleutel het liefst zelf aan de auto omdat dit nou eenmaal goedkoper is, en het is ook leerzaam ook.. dus vooral door blijven helpen willem :thumbup
natuurlijk ga ik nu niet zelf de koppakking veranderen mocht dat nodig zijn, maar een kabel vervangen gaat nog wel
tot zover -offtopic
willem, je auto ziet er steeds beter uit met al die aanpassingen
@wim-v6 wrote:Ik zorg weer voor hun technische deel van hun auto's zo houden we onze ''Oude Opeltjes Rollend..
Willem
Nou, volgens mij heb ik er voor gezorgd door de juiste spullen (bak) te regelen dat je Opeltje nu - letterlijk - weer rolt.. 't kan aan mij liggen..
Leuke grille wel, maar toch lijkt het op de foto's alsof die niet helemaal goed past, hij lijkt krom/hol te staan, vooral de horizontale lamelen benadrukken dat. Op de foto hieronder gezien, rechterkant helt / lijkt naar buiten te komen. De onderste horizontale lamel/bar in de grille loopt links nagenoeg gelijk met de onderzijde koplamp, aan de rechterkant zit deze zichtbaar hoger.
die geven te weinig licht!!! (Stuk minder als de orig B2 Halogeen lampen in ieder geval)
Willem
Is bij mij toch echt andersom. M'n xenonlampen zijn echt 10x beter qua lichtbeeld en sterkte. Of dat komt door het Pilot setje wat erin zit ipv de originele lampen.
ik denk dat wim originele xenon koplampen bedoelt die ik dus heb. Als we jouw verlichting met mijn verlichting vergelijken dan zal er bij jouw wel een licht kanon uit komen! Dat is natuurlijk perfect als het niet verblindend is voor de tegenliggers. Maar de xenon koplampjes zien er wel geinig uit!
Ik heb originele xenon koplampen Alleen voorzien van aftermarket xenon set.
Owkej, dat is appart! :wtf
Waren je ballasten kapot zodat je die door aftermarket ballasten hebt vervangen? En wat voor type lamp zit er nu dan in?
En nu moet ik zeggen dat ik geen klachten heb over mijn lichtbeeld hoor :angel
die geven te weinig licht!!! (Stuk minder als de orig B2 Halogeen lampen in ieder geval)
Willem
Is bij mij toch echt andersom. M'n xenonlampen zijn echt 10x beter qua lichtbeeld en sterkte. Of dat komt door het Pilot setje wat erin zit ipv de originele lampen.
ik denk dat wim originele xenon koplampen bedoelt die ik dus heb. Als we jouw verlichting met mijn verlichting vergelijken dan zal er bij jouw wel een licht kanon uit komen! Dat is natuurlijk perfect als het niet verblindend is voor de tegenliggers. Maar de xenon koplampjes zien er wel geinig uit!