Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
1 op 11,2 op de tank waar ik LITERS!!! ben verloren door en Geheel verteerde tank dampretourslang (lag open vanaf de tank tot aan de vulhals). en stevig doorkarren om m ''wakker'' te krijgen.
Al 170 op de Nav gehad in zowel 4e als 5e versnelling.
Auto komt uit spijkenissen, waar deze daarvoor al op naam gestaan heeft, onder andere hangt er al een parkeervergunning van 1999 spijkenisse aan de voorruit, en is de naam op het kenteken deel-III P96 (aantal voorletters en dan Meijndert) hetzelfde als dat van de kenteken naam waarvan ik hem heb laten overschijven.
de auto is al lange tijd van een familielid geweest van de garage waar deze ook dik 10 jaar binnen gestaan heeft (Harry Meijndert Spijkenisse)
Dus zowiezo al vanaf 1996 van dezelfde eigenaar (meijndert).
Nou,zaterdag even op de sloop rondgelopen ne wim zn advies opgevolgd dus vw relais 99 x4 in mn zak laten vallen,idd inprikken en t werkt. Supersimpel,en nooit geweten :thumbup
Zal eerdaags ook eens kijken of ik 2 Volkswagen onderdelen aandurf op mijn Kadett :jerry (eerste zijn de ringetjes met ledje voor alarm om de deurpins, passen namelijk ook op Opel deurpins zonder aanpassing!)
Gaaf die Braziliaanse ascona's! Kan me trouwens ook nog van vroeger een vakantie in Engeland herinneren waarbij we als huurauto een Vauxhall Cavalier Estate meekregen. Ofwel een C Ascona Caravan Is dat niks voor jou collectie asconahobbyist? Of staat die er al tussen :thumbup
in GB waren de GT's sowieso veel mooier als hier,is ook altijd 2-tone gebleven net als hier toen de SR en SR/E,heette daar SRI,de HB was daar ook veruit favoriet.
zonder enige moeite te doen om zuinig te rijden, dat houd in, hele stukken 130 140km/u met het verkeer mee, paar keer stukje toppen (173km/u al gehaald op de navi), en lekker losrijden van de motor..