wim-v6 Forumbewoner 14 okt 2012 #21 hebben we gedaan, hij hing zo strak dat ie het wel 12km heeft volgehouden, kan nu aan een nieuwe kabel.. en ja, ik heb m verlegd naar links, zoals ie hoort te liggen. Willem
hebben we gedaan, hij hing zo strak dat ie het wel 12km heeft volgehouden, kan nu aan een nieuwe kabel.. en ja, ik heb m verlegd naar links, zoals ie hoort te liggen. Willem
A Arjen Komt hier geregeld 14 okt 2012 #22 Hallo Willem, het wil wel eens helpen als je de kabel eerst aansluit in het dahboard en dan pas in de bak.
Hallo Willem, het wil wel eens helpen als je de kabel eerst aansluit in het dahboard en dan pas in de bak.
K KadAstra-EF Forumbewoner 14 okt 2012 #24 Tjonge, Willem die iets vraagt :shock: Normaal geeft hij altijd antwoord op vragen van anderen :jerry Rik
Tjonge, Willem die iets vraagt :shock: Normaal geeft hij altijd antwoord op vragen van anderen :jerry Rik
M midnight black Hoort bij de inboedel 4 okt 2012 #26 @wim-v6 wrote:Prima, is allemaal hetzelfde; en past dus in: Corsa-A (met interval) Corsa-B Tigra-A Kadett-D (met interval) Kadett-E Astra-F Ascona-C (met interval) Vectra-A Calibra Omega-A omega-B en nog wel meer modellen Willem Eigenlijk alles dus waar nog geen multitimer in zit.
@wim-v6 wrote:Prima, is allemaal hetzelfde; en past dus in: Corsa-A (met interval) Corsa-B Tigra-A Kadett-D (met interval) Kadett-E Astra-F Ascona-C (met interval) Vectra-A Calibra Omega-A omega-B en nog wel meer modellen Willem Eigenlijk alles dus waar nog geen multitimer in zit.
M midnight black Hoort bij de inboedel 4 okt 2012 #27 @asconahobbyist wrote:Hey Wim,jij hebt trouwens geen Ascona C2,maar een C3 dit is een C1 eind 1981-eind 1984 dit is een C2 eind 1984-tot eind 1986 en de C3 eind 1986-eind 1988 al zijn er nog vele exemplaren in 1989 afgelverd,ben zelfs wel eens een 1e registratie 1990 tegengekomen. hier trouwens nog wat pics van exemplaren uit 1997,uit brazilie is ook wel een leuke aanvulling voor de collectie! :mrgreen: Die achterlichten hebben wat weg van de eerst serie Saab 9000! en die neus lijkt veel op een Omega A :hmmz
@asconahobbyist wrote:Hey Wim,jij hebt trouwens geen Ascona C2,maar een C3 dit is een C1 eind 1981-eind 1984 dit is een C2 eind 1984-tot eind 1986 en de C3 eind 1986-eind 1988 al zijn er nog vele exemplaren in 1989 afgelverd,ben zelfs wel eens een 1e registratie 1990 tegengekomen. hier trouwens nog wat pics van exemplaren uit 1997,uit brazilie is ook wel een leuke aanvulling voor de collectie! :mrgreen: Die achterlichten hebben wat weg van de eerst serie Saab 9000! en die neus lijkt veel op een Omega A :hmmz
K KadAstra-EF Forumbewoner 5 okt 2012 #28 hey Willem, lees je topic nu pas. Leuk dat je er een Asvona "erbij" hebt :thumbup :thumbup Veel plezier en success ermee Rik
hey Willem, lees je topic nu pas. Leuk dat je er een Asvona "erbij" hebt :thumbup :thumbup Veel plezier en success ermee Rik
R RISL Forumbewoner 5 okt 2012 #29 Klopt, maar dan nog moet hij wel worden geplaatst in de How-To sectie.
wim-v6 Forumbewoner 4 okt 2012 #31 Vanavond het motorruimte lampje geplaatst, vind ik een Geweldige future van die tijd!! Onze Corsa-A 1.2S LS Lieferwagen 1986, en de Coirsa-A 1.2S TR Luxus 1984 hadden dit, zo ook onze kadett-E 1.2S LS ohv uit 1985 ook. Ron (Brombeer alhier) heeft dit ook op de C2-Coupe uit '77. foto's komen nog wel Willem
Vanavond het motorruimte lampje geplaatst, vind ik een Geweldige future van die tijd!! Onze Corsa-A 1.2S LS Lieferwagen 1986, en de Coirsa-A 1.2S TR Luxus 1984 hadden dit, zo ook onze kadett-E 1.2S LS ohv uit 1985 ook. Ron (Brombeer alhier) heeft dit ook op de C2-Coupe uit '77. foto's komen nog wel Willem
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 14 okt 2012 #32 beste gewoon ascona want deze is net wat langer dan vec a en astra f ,kadett e
wim-v6 Forumbewoner 14 okt 2012 #33 Nog een Vraagje, Mijn tellerkabel is te kort, Welke of van welke andere opel zou ik deze het beste kunnen pakken??? Willem
Nog een Vraagje, Mijn tellerkabel is te kort, Welke of van welke andere opel zou ik deze het beste kunnen pakken??? Willem
wim-v6 Forumbewoner 14 okt 2012 #35 Toerenteller paneel geplaatst: Van: naar: Ook nog voor de Fun, en gewoon voor de Heb gekocht: Een Econ Teller: Willem
Toerenteller paneel geplaatst: Van: naar: Ook nog voor de Fun, en gewoon voor de Heb gekocht: Een Econ Teller: Willem
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 5 okt 2012 #36 veel how-to valt er niet over te schrijven,je trekt het oude relais eruit,en prikt het VW relais erin. Wel een prachtige mod,werkt uitstekend,heeft VW toch nog iets goeds gedaan (behalve het oude luchtgekoelde spul)
veel how-to valt er niet over te schrijven,je trekt het oude relais eruit,en prikt het VW relais erin. Wel een prachtige mod,werkt uitstekend,heeft VW toch nog iets goeds gedaan (behalve het oude luchtgekoelde spul)
wim-v6 Forumbewoner 21 okt 2012 #37 ik mag met 1 op 14 a 1 op 15 ook over het verbruik niet klagen.... Willem
wim-v6 Forumbewoner 21 okt 2012 #39 Ik zou niet weten waarom, rijdt echt Supergoed, en Flink zuinig.. en ja, Zon Carburateurmotor heeft Karakter.. willem
Ik zou niet weten waarom, rijdt echt Supergoed, en Flink zuinig.. en ja, Zon Carburateurmotor heeft Karakter.. willem