Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ Manu en Flipke : Dank jullie voor de complimenten !
@ Flipke ; daar ben ik volgens mij nog nooit geweest (mag t reservaat niet uit ) Denk dat je een andere gelukkige hebt gezien. Die brede Dett van jou mag trouwens ook best gezien worden !!
Hij wou er eerst meer voor hebben omdat dat iets meer de waarde van de auto vertegenwoordigd. Zijn garagebedrijf had hij opgedoekt en zodoende geen stalling meer. Daar de auto geschorst was stond hij op een oprijwagen. Deze was intussen verkocht dus de kadett moest ook zo snel mogelijk weg,vandaar de prijsverlaging. Aldus t verhaal van de verkoper.
Er zit na dik 20 jaar natuurlijk wel wat gebruikersschade aan. Dat is niet te voorkomen bij normaal gebruik. Wat kleine putjes en krasjes. Op t linker achterscherm een wat grotere kras. Maar niks ernstigs zoals roest dus kan tzt allemaal bijgewerkt worden. De motor loopt als een zonnetje. Je merkt alleen t verschil met m'n vorige 16v. Die reageerde wat feller met de gevlakte kop en ander uitlaatsysteem.
Heb nog wat pics gemaakt (toccos )
Voorstoelen zonder schade. Helaas speakers in de deurpanelen
De achterklep zit er een beetje scheef in. Of er een keer een andere in is gekomen ? Die zou normaaal toch ook recht moeten zijn ?!? Heb gekeken of er iets aan te richten is maar wordt voor zover ik zie BUIGEN. Iemand misschien een tip ?
hij ziet er echt nog mooi uit, kom er echt niet bij dat dat ding zo lang te koop heeft gestaan.
maarja, hij zit nu goed.
ik heb die deurpaneelen hier nog gehad zonder slingergaten die heb ik pas geleden nog aan @Blackbull verkocht. maar haden toch niet gepast, was van een 3 deurs
@frenkie wrote:hij ziet er echt nog mooi uit, kom er echt niet bij dat dat ding zo lang te koop heeft gestaan.
maarja, hij zit nu goed.
ik heb die deurpaneelen hier nog gehad zonder slingergaten die heb ik pas geleden nog aan @Blackbull verkocht. maar haden toch niet gepast, was van een 3 deurs
Heb nog de 5 deurs lederen panelen die ik laatst bij Arno RabbitTopic heb opgehaald. Denk dat ik t champion interieur van de witte erin zet op t moment dat die gespoten gaat worden en dan iets anders zoek voor de witte. Dat grijze 353 turijn interieur zal ik wel niet meer vinden. Denk dat het t grijze met die rode strepen wordt dat daarna in de gsi's heeft gezeten. Zo houden we t toch nog een beetje origineel (valt niet op zolang er niemand op het schildje kijkt :lol: )
Gave GSi, heeft inderdaad erg lang te koop gestaan. Leuk om er eens wat meer en duidelijke foto's van te zien dan die ene duistere garagefoto die door de verkoper op marktplaats werd gebruikt
@frenkie wrote:als je er toch een champion leder interieur inzet en champion velgen erop,
zou ik er ook de champion striping op doen.
dan is het net een 5 deurs champion :afro
Heb ik ook al aan zitten denken. Maar op de deuren zitten geen stootrubbers en zonder deze vindt ik dat niet mooi uit zien. Voor de 3 deurs kan ik ze nog wel nieuw krijgen,maar voor de 5 heb ik ze nog nooit te koop gezien,zelfs niet gebruikt :cry