Wie kent deze Opc?

Aantal Eigenaren tot nu toe: 5 Datum eerste toelating NL: 14 april 2006 APK verloopdatum: 12 apr 2013 Import auto: Nee

Huidige Eigenaar

Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 30 november 2011 Dagen Eigenaar: 210 Eigenaar tot: heden

Eigenaar 4

Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 17 november 2011 Dagen Eigenaar: 13 Eigenaar tot: 30 november 2011

Eigenaar 3

Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 03 november 2011 Dagen Eigenaar: 14 Eigenaar tot: 17 november 2011

Eigenaar 2

Type Eigenaar: Particulier Eigenaar van: 28 november 2006 Dagen Eigenaar: 1801 Eigenaar tot: 03 november 2011

Eigenaar 1

Type Eigenaar: Fleetowner Eigenaar van: 14 april 2006 Dagen Eigenaar: 228 Eigenaar tot: 28 november 2006

Zo te zien inderdaad een lease-auto geweest en daarna lang in bezit geweest van 1 particulier.

ja ken ik!

Heeft totaal in puin gelegen aan de voorkant.

ik wou hem ook wel kopen maar toen ik dat hoorde, dacht ik laat maar.

Maar ik weet verder niet hoe hij er uit ziet en hoe mooi dat hij weer gerepareerd is.

ik werk zaterdags bij een opel garage en de directeur heeft deze auto toen door verkocht want ik had het er met hem over dat die auto mij wel wat leek, maar toen zei hij doe maar niet.

Maar misschien is deze wel helemaal op en top gerepareerd, maar ik wil persoonlijk geen schade bak rijden.

Hoe lang is dat geleden dan? Want dat zal dan ook wel verklaren dat de auto in korte tijd een aantal bedrijven als eigenaar heeft gehad.

dat durf ik zo niet te zeggen, denk ongeveer tussen 2006 en nu ;)

Ik weet wel dat de schade erg was!

Daarom heeft hij hem toen ook door verkocht.

Of deze met de schade is ingeruild of iets dergelijks durf ik ook niet te zeggen.

Geduld hebben loont.

Ik zoek ook nog een opc (gezinsauto) voor ipv de vectra gts diesel omdat ik minder kilometers maak.

en dan wil k daar naast een kleinere diesel.

@RISL wrote:Aantal Eigenaren tot nu toe: 5 Datum eerste toelating NL: 14 april 2006 APK verloopdatum: 12 apr 2013 Import auto: Nee

Huidige Eigenaar

Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 30 november 2011 Dagen Eigenaar: 210 Eigenaar tot: heden

Eigenaar 4

Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 17 november 2011 Dagen Eigenaar: 13 Eigenaar tot: 30 november 2011

Eigenaar 3

Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 03 november 2011 Dagen Eigenaar: 14 Eigenaar tot: 17 november 2011

Eigenaar 2

Type Eigenaar: Particulier Eigenaar van: 28 november 2006 Dagen Eigenaar: 1801 Eigenaar tot: 03 november 2011

Eigenaar 1

Type Eigenaar: Fleetowner Eigenaar van: 14 april 2006 Dagen Eigenaar: 228 Eigenaar tot: 28 november 2006

Zo te zien inderdaad een lease-auto geweest en daarna lang in bezit geweest van 1 particulier.

Dat is mooie info, hoe kom je aan zoiets???

Lijk net de Central Intelligence Agency, waar je de info niet kan uithalen, opel-forum heeft het en ohja ik zat ook toevallig naar deze auto te kijken, het heeft kleurverschil als je HEEL goed kijkt. We zijn wezen kijken toch maar laten staan, en dan nu dit :jerry

9 van de 10 zilveren auto's heeft kleurverschil moet je maar eens opletten.

verder zou ik de Vectra ondanks de schade die hij had gerust durven kopen.. als de prijs maar netjes is

Terug
Naar boven