Wie is hier nog met regelmaat aanwezig ?

jopsa

Post veel
Ik volg mee en reageer op onzin, door Floki / Quandor die 1 en dezelfde zijn, gepost.

Dankzij Flodor/Quoki blijft dit forum wat levend. Jammer dat deze heer enkel onzin uitkraamt en steeds maar problemen schept in plaats van problemen (serieuze problemen met de wagen) op te lossen.

Het is altijd een ander. Men fantaseert, liegt,.... Ik stel me enkel de vraag wat er zou gebeuren mocht hij een zware probleemwagen onder zijn kont krijgen (en enkele 10 duizenden euro's teloor zien gaan.. Dan was de aardbol waarschijnlijk te klein om zijn gejammer te kunnen verdragen.

Jazeker check ik als zeer tevreden GLX-rijder nog diverse malen per week dit forum.

Alleen ik haak af wanneer topics worden misbruikt voor zinloze discussies en modder gooien. Hopelijk zijn er nog meer GLX-eigenaren die hun ervaringen en mening op een positieve manier willen delen op dit forum. Daar check ik het forum in ieder geval voor. Dat deed ik al meer dan 10 jaar geleden toen ik nog Vectra reed, en dat blijf ik voorlopig nog doen. Ik zit zelfs sterk te denken om de nieuwe Grandland Electric ( my 25 ) aan te schaffen eind dit jaar. En dan dus niet omdat mijn huidige Grandland niet bevalt, maar omdat ik als autoliefhebber weer verlang naar iets nieuws. En als dat dan weer een Opel kan zijn…graag.

Verkoopcijfers belangrijk? Kijk maar eens naar de verkoopcijfers van Lada, enkele honderdduizenden. Maakt dat de Lada een geode auto?

Maar vertel eens @Anoiniem, waarom heette hij gisteren nog @Wappie2 / Hans braadworst GLX en nu opeens Anoniem? Gespleten profiel?

Topic gerelateerd? Oké, prima.

@wappie2 Hans braadworst GLX is hier formeel niet meer, maar toch wel weer onder zijn andere naam, het andere profieltje : @anoniem.

Quandor is hier nog wel, en Floki in principe 1x per maand.

Terug
Naar boven