welke gril???

@Niels0478 wrote:Ik overweeg ook een embleemloze opc grill te kopen, maar wou wel graag het opc plaatje erop hebben, volgensmij zit hier geen uitsparing voor in, nou wou ik aan je vragen of je effe kan kijken hoe dik het materiaal is (die bovenste rand) en of je toevallig ook weet van wat voor kunststof dit gemaakt is ? had namelijk het idee om hier zelf een uitsparing in te frezen

das goed als die binnen is zal ik kijken en fototjes nemen dan pm ik wel king:

@opel-motorsport wrote:

een coupe is toch volledig hetzelfde model alleen een halve meter langer als een gewone hatchback :s

:jerry

Ben je er nu mee aan het lachen king:

Dan moet je eens een standaard coupé naast een standaard hb zetten.

Of wacht ik zal het voor je doen:

Bij de coupé even de spoiler niet meerekenen..

Opel_Astra_G_Coupe_rear_20071011.jpg

2008aug01-489277d30be6a.jpg

Zie jij geen verschil? ruiten, stijlen om de ruiten, de lijnen opzij, bumpers, zelfs de lichten zijn anders..

Om maar niet over verlaging etc te praten maar dat zal een opc waarschijnlijk ook wel hebben? :hmmz

dat geleuter altijd over wat van grill er in een auto MOET zitten..

ik heb dat probleem gewoon voorkomen! een opc grill gekocht voor in me coupe, zelf een look a like opc logo gemaakt en klaar :jerry

coupe.jpg

@kapelleboer wrote:@Niels0478 wrote:Ik overweeg ook een embleemloze opc grill te kopen, maar wou wel graag het opc plaatje erop hebben, volgensmij zit hier geen uitsparing voor in, nou wou ik aan je vragen of je effe kan kijken hoe dik het materiaal is (die bovenste rand) en of je toevallig ook weet van wat voor kunststof dit gemaakt is ? had namelijk het idee om hier zelf een uitsparing in te frezen

das goed als die binnen is zal ik kijken en fototjes nemen dan pm ik wel king:

@Astraman wrote:@kwuyts wrote:Opc gril, een coupé gril hoort op een coupé :D

Prima maar mogen wij onze OPC grilletjes en bumpertjes dan weer terug? :p :jerry

Heb ik dan een OPC gril of een OPC bumper?

Op zich moet iedereen weten wat hij/zij doet, maar ik zou geen opc grill op mijn coupe zetten.

Als ik dat wou, dan kocht ik wel een echte opc. Anders kan je evengoed voor 11 euro een opc embleem kopen..

maar ik denk niet dat je daardoor meer rijplezier ervaart :D :D

(Anders moet je het even zeggen, dan ga ik snel een embleem halen! :jerry )

@Astraman: trouwens je zegt mogen "wij" onze opc grilletjes dan terug, maar voor zover ik weet heb jij toch helemaal geen opc?

Anders moet je je onderschrift eens aanpassen :thumb

@kwuyts wrote:Das echt wel mooi man! :D

Hoe heb je dat gedaan? :D

gewoon met photoshop king:

beetje knippen en plakken etc, en dan laat je er gewoon een sticker van maken

Terug
Naar boven