Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De OPC (vxr) versie vind ik de mooiste. Trapezium eindstuk in zijn eenvoud en origineel Opel sluit perfect bij de vec. Dat is in ieder geval de versie die er bij mij volgend jaar ;-( €€ ;-( op komt. Tweede keus is Irmscher, de overige opties vind ik te opzichtig voor de vec.
Dat horizontale balkje van de Irmscher vind ik persoonlijk niet zo mooi. Voordeel van de Irmscher is wel dat je hem ook in een variant voor enkele uitlaat en met trekhaak uitsparing kan krijgen
@ Jan: ik zag dat de sideskirts net zo groot ( dik ) zijn als de plastic kappen die er nu al opzitten, dus waarschijnlijk spuit ik die in de kleur van de rest.
@ Jan: ik zag dat de sideskirts net zo groot ( dik ) zijn als de plastic kappen die er nu al opzitten, dus waarschijnlijk spuit ik die in de kleur van de rest.
Heb zelf eigenlijk ook wat dingen die gespoten moeten worden dus laat dan misschien de skirts ook wel meenemen, ligt een beetje aan de totaalkosten.