R RonRacer Lid 20 dec 2011 #1 Hallo, Heb even wat rondgezocht maar kon niets vinden. Ik heb een astra H met 55.000km op de teller. Wie weet welke benzine euro 95 of 98 ik het beste kan tanken voor mijn z20 lel turbo motor met 170pk? Mag hier ook euro 98 in? Groetjes Ronnie
Hallo, Heb even wat rondgezocht maar kon niets vinden. Ik heb een astra H met 55.000km op de teller. Wie weet welke benzine euro 95 of 98 ik het beste kan tanken voor mijn z20 lel turbo motor met 170pk? Mag hier ook euro 98 in? Groetjes Ronnie
R RonRacer Lid 20 dec 2011 #4 @xanquezer wrote:lel google? nl.m.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra Z20lel is het type motor wat er bij mij inligt.
@xanquezer wrote:lel google? nl.m.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra Z20lel is het type motor wat er bij mij inligt.
R RonRacer Lid 20 dec 2011 #5 @xanquezer wrote:lel google? nl.m.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra Z20lel is het type motor wat er bij mij inligt.
@xanquezer wrote:lel google? nl.m.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra Z20lel is het type motor wat er bij mij inligt.
R RonRacer Lid 20 dec 2011 #7 @xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje
@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje
R RonRacer Lid 20 dec 2011 #9 @xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje
@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje
B Baas J. Hoort bij de inboedel 20 dec 2011 #10 98 is altijd beter.... maar 95 is ook prima bij ongechipte motoren.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 20 dec 2011 #11 98 is altijd beter.... maar 95 is ook prima bij ongechipte motoren.
X xanquezer Post best veel 20 dec 2011 #13 @RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje Niet zon grote mond a.u.b. :thumbdown is niet zo tof als je mensen uitscheld die je willen helpen. -offtopic :swear
@RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje Niet zon grote mond a.u.b. :thumbdown is niet zo tof als je mensen uitscheld die je willen helpen. -offtopic :swear
R RonRacer Lid 20 dec 2011 #15 @xanquezer wrote:@RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje Niet zon grote mond a.u.b. :thumbdown is niet zo tof als je mensen uitscheld die je willen helpen. -offtopic :swear FAIL
@xanquezer wrote:@RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje Niet zon grote mond a.u.b. :thumbdown is niet zo tof als je mensen uitscheld die je willen helpen. -offtopic :swear FAIL
X xanquezer Post best veel 20 dec 2011 #16 @RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje Niet zon grote mond a.u.b. :thumbdown is niet zo tof als je mensen uitscheld die je willen helpen. -offtopic :swear
@RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje Niet zon grote mond a.u.b. :thumbdown is niet zo tof als je mensen uitscheld die je willen helpen. -offtopic :swear
R RonRacer Lid 20 dec 2011 #17 @xanquezer wrote:@RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje Niet zon grote mond a.u.b. :thumbdown is niet zo tof als je mensen uitscheld die je willen helpen. -offtopic :swear FAIL
@xanquezer wrote:@RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje Niet zon grote mond a.u.b. :thumbdown is niet zo tof als je mensen uitscheld die je willen helpen. -offtopic :swear FAIL
R RonRacer Lid 20 dec 2011 #18 @Baas J. wrote:98 is altijd beter.... maar 95 is ook prima bij ongechipte motoren. Bedankt Groetjes Ronnie
@Baas J. wrote:98 is altijd beter.... maar 95 is ook prima bij ongechipte motoren. Bedankt Groetjes Ronnie
R RonRacer Lid 20 dec 2011 #19 @Baas J. wrote:98 is altijd beter.... maar 95 is ook prima bij ongechipte motoren. Bedankt Groetjes Ronnie
@Baas J. wrote:98 is altijd beter.... maar 95 is ook prima bij ongechipte motoren. Bedankt Groetjes Ronnie
2 2000 Hoort bij de inboedel 20 dec 2011 #20 @RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje Wij zouden het zeer op prijs stellen als je hier gewoon even normaal doet!! Er is tevens een zoekfunctie op het forum, en een google sessie is niet eens zo'n raar idee :vertag
@RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest? Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje Wij zouden het zeer op prijs stellen als je hier gewoon even normaal doet!! Er is tevens een zoekfunctie op het forum, en een google sessie is niet eens zo'n raar idee :vertag