S soepkiepe Forumbewoner 7 aug 2011 #21 @Mr.F wrote:En mijn Astra is volledig origineel, val je ook wel mee op tussen al die gepimpte astras haha
@Mr.F wrote:En mijn Astra is volledig origineel, val je ook wel mee op tussen al die gepimpte astras haha
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 8 aug 2011 #22 ik ben er ook, het hele weekend (vrijdag tot zondag). @ Arjan: ik kom wel even langs om te kijken hoe het met jullie gaat. :thumbup :thumb
ik ben er ook, het hele weekend (vrijdag tot zondag). @ Arjan: ik kom wel even langs om te kijken hoe het met jullie gaat. :thumbup :thumb
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 8 aug 2011 #23 ik ben er ook, het hele weekend (vrijdag tot zondag). @ Arjan: ik kom wel even langs om te kijken hoe het met jullie gaat. :thumbup :thumb
ik ben er ook, het hele weekend (vrijdag tot zondag). @ Arjan: ik kom wel even langs om te kijken hoe het met jullie gaat. :thumbup :thumb
W wes155 Komt weleens kijken 8 aug 2011 #24 dit jaar waarschijnlijk met een geblazen tigra en een astra f gsi aankomend v6 haha
W wes155 Komt weleens kijken 8 aug 2011 #25 dit jaar waarschijnlijk met een geblazen tigra en een astra f gsi aankomend v6 haha
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 8 aug 2011 #26 @soepkiepe wrote:ik helaas ook niet mijn astra is trouwens ook alles behalve meeting waarig haha Waarom zou die van jou niet meeting waardig zijn ? Niet iedereen gooit er 3 emmers geld tegenaan om zijn auto van voor tot achter te (laten) verbouwen ? Ook met een orginele Astra ben je daar meer dan welkom hoor !
@soepkiepe wrote:ik helaas ook niet mijn astra is trouwens ook alles behalve meeting waarig haha Waarom zou die van jou niet meeting waardig zijn ? Niet iedereen gooit er 3 emmers geld tegenaan om zijn auto van voor tot achter te (laten) verbouwen ? Ook met een orginele Astra ben je daar meer dan welkom hoor !
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 8 aug 2011 #27 @soepkiepe wrote:ik helaas ook niet mijn astra is trouwens ook alles behalve meeting waarig haha Waarom zou die van jou niet meeting waardig zijn ? Niet iedereen gooit er 3 emmers geld tegenaan om zijn auto van voor tot achter te (laten) verbouwen ? Ook met een orginele Astra ben je daar meer dan welkom hoor !
@soepkiepe wrote:ik helaas ook niet mijn astra is trouwens ook alles behalve meeting waarig haha Waarom zou die van jou niet meeting waardig zijn ? Niet iedereen gooit er 3 emmers geld tegenaan om zijn auto van voor tot achter te (laten) verbouwen ? Ook met een orginele Astra ben je daar meer dan welkom hoor !
T Tallie_GTI Post best veel 8 aug 2011 #28 @Juffer1 wrote:@soepkiepe wrote:ik helaas ook niet mijn astra is trouwens ook alles behalve meeting waarig haha Waarom zou die van jou niet meeting waardig zijn ? Niet iedereen gooit er 3 emmers geld tegenaan om zijn auto van voor tot achter te (laten) verbouwen ? Ook met een orginele Astra ben je daar meer dan welkom hoor ! idd gaat om de gezelligheid , soms zelfs is een helemaal standaard auto mooier als een compleet verbouwde
@Juffer1 wrote:@soepkiepe wrote:ik helaas ook niet mijn astra is trouwens ook alles behalve meeting waarig haha Waarom zou die van jou niet meeting waardig zijn ? Niet iedereen gooit er 3 emmers geld tegenaan om zijn auto van voor tot achter te (laten) verbouwen ? Ook met een orginele Astra ben je daar meer dan welkom hoor ! idd gaat om de gezelligheid , soms zelfs is een helemaal standaard auto mooier als een compleet verbouwde
T Tallie_GTI Post best veel 8 aug 2011 #29 @Juffer1 wrote:@soepkiepe wrote:ik helaas ook niet mijn astra is trouwens ook alles behalve meeting waarig haha Waarom zou die van jou niet meeting waardig zijn ? Niet iedereen gooit er 3 emmers geld tegenaan om zijn auto van voor tot achter te (laten) verbouwen ? Ook met een orginele Astra ben je daar meer dan welkom hoor ! idd gaat om de gezelligheid , soms zelfs is een helemaal standaard auto mooier als een compleet verbouwde
@Juffer1 wrote:@soepkiepe wrote:ik helaas ook niet mijn astra is trouwens ook alles behalve meeting waarig haha Waarom zou die van jou niet meeting waardig zijn ? Niet iedereen gooit er 3 emmers geld tegenaan om zijn auto van voor tot achter te (laten) verbouwen ? Ook met een orginele Astra ben je daar meer dan welkom hoor ! idd gaat om de gezelligheid , soms zelfs is een helemaal standaard auto mooier als een compleet verbouwde
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 8 aug 2011 #32 ik ben aanwezig met de opel styling club :angel volgend jaar met 2 auto's :jerry met de astra en de tr :wors
ik ben aanwezig met de opel styling club :angel volgend jaar met 2 auto's :jerry met de astra en de tr :wors
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 8 aug 2011 #33 ik ben aanwezig met de opel styling club :angel volgend jaar met 2 auto's :jerry met de astra en de tr :wors
ik ben aanwezig met de opel styling club :angel volgend jaar met 2 auto's :jerry met de astra en de tr :wors
A AlexAstra Lid 9 aug 2011 #34 ook ik kom naar sevenum, voor mij de 3e keer. wat idd opvalt is dat er maar weinig Astra f-jes staan, dat nadeel heeft ook z'n voordelen, vallen de F-jes wat meer op haha. en verder kom ik voor de eerste keer met een andere Astra F..., met de paarse die ik een week of 3 geleden erbij heb gekocht voor de opel liefhebbers die benieuwd zijn heb ik een fototje: ff kopiere en plakke in je adres balk...... http://tkfiles.storage.msn.com/y1ptvVah-efB4Dkk0L7Ozk5IF3QKkZt4kPnPzYr4JSXrDX2UoGLk4sLgQn2ui3FdKWT" onclick="window.open(this.href);return false; Groete, Alex.
ook ik kom naar sevenum, voor mij de 3e keer. wat idd opvalt is dat er maar weinig Astra f-jes staan, dat nadeel heeft ook z'n voordelen, vallen de F-jes wat meer op haha. en verder kom ik voor de eerste keer met een andere Astra F..., met de paarse die ik een week of 3 geleden erbij heb gekocht voor de opel liefhebbers die benieuwd zijn heb ik een fototje: ff kopiere en plakke in je adres balk...... http://tkfiles.storage.msn.com/y1ptvVah-efB4Dkk0L7Ozk5IF3QKkZt4kPnPzYr4JSXrDX2UoGLk4sLgQn2ui3FdKWT" onclick="window.open(this.href);return false; Groete, Alex.
A AlexAstra Lid 9 aug 2011 #35 ook ik kom naar sevenum, voor mij de 3e keer. wat idd opvalt is dat er maar weinig Astra f-jes staan, dat nadeel heeft ook z'n voordelen, vallen de F-jes wat meer op haha. en verder kom ik voor de eerste keer met een andere Astra F..., met de paarse die ik een week of 3 geleden erbij heb gekocht voor de opel liefhebbers die benieuwd zijn heb ik een fototje: ff kopiere en plakke in je adres balk...... http://tkfiles.storage.msn.com/y1ptvVah-efB4Dkk0L7Ozk5IF3QKkZt4kPnPzYr4JSXrDX2UoGLk4sLgQn2ui3FdKWT" onclick="window.open(this.href);return false; Groete, Alex.
ook ik kom naar sevenum, voor mij de 3e keer. wat idd opvalt is dat er maar weinig Astra f-jes staan, dat nadeel heeft ook z'n voordelen, vallen de F-jes wat meer op haha. en verder kom ik voor de eerste keer met een andere Astra F..., met de paarse die ik een week of 3 geleden erbij heb gekocht voor de opel liefhebbers die benieuwd zijn heb ik een fototje: ff kopiere en plakke in je adres balk...... http://tkfiles.storage.msn.com/y1ptvVah-efB4Dkk0L7Ozk5IF3QKkZt4kPnPzYr4JSXrDX2UoGLk4sLgQn2ui3FdKWT" onclick="window.open(this.href);return false; Groete, Alex.
M manta_dennis Komt hier geregeld 12 aug 2011 #36 Ook dit jaar weer van de partij. Als het goed is komen we met twee stations.
M manta_dennis Komt hier geregeld 12 aug 2011 #37 Ook dit jaar weer van de partij. Als het goed is komen we met twee stations.
T trashmetal Forumbewoner 12 aug 2011 #38 Sevenum is niet zo ver van tilburg en ik lees weinig f jes dus ben ik naar alle waarschijnlijkheid de enige met een astra f 1.6i sportive nu ben ik dus eigk wel verplicht te komen hahaha mn x16sz tussen de c20xe's LET's v6en en de turbo's :jerry en ja, de kap gaat open dit op zich vind ik eigenlijk al een beker waard hahaha
Sevenum is niet zo ver van tilburg en ik lees weinig f jes dus ben ik naar alle waarschijnlijkheid de enige met een astra f 1.6i sportive nu ben ik dus eigk wel verplicht te komen hahaha mn x16sz tussen de c20xe's LET's v6en en de turbo's :jerry en ja, de kap gaat open dit op zich vind ik eigenlijk al een beker waard hahaha
T trashmetal Forumbewoner 12 aug 2011 #39 Sevenum is niet zo ver van tilburg en ik lees weinig f jes dus ben ik naar alle waarschijnlijkheid de enige met een astra f 1.6i sportive nu ben ik dus eigk wel verplicht te komen hahaha mn x16sz tussen de c20xe's LET's v6en en de turbo's :jerry en ja, de kap gaat open dit op zich vind ik eigenlijk al een beker waard hahaha
Sevenum is niet zo ver van tilburg en ik lees weinig f jes dus ben ik naar alle waarschijnlijkheid de enige met een astra f 1.6i sportive nu ben ik dus eigk wel verplicht te komen hahaha mn x16sz tussen de c20xe's LET's v6en en de turbo's :jerry en ja, de kap gaat open dit op zich vind ik eigenlijk al een beker waard hahaha
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 12 aug 2011 #40 ik ga maar niet met de astra hier gaat mijn manta mee