Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@crossagek wrote:Heb net mijn 2de A-tje verkocht , maar ipv de verkochte grijze TR komt er binnenkort waarschijnlijk een bordeau-rode TR bij , gewoon omdat het kan
@linfiel wrote:Volgens mijn zijn de corsa b het meest van gemaakt, vandaar veeeeel B's
Ik meen dat van de A zijn de meeste gemaakt, maar liggen ook de meeste van op de schroothoop. Iets met roest, ouderdom en meer van die ongein.
Waar ik het had gelezen weet ik niet meer, maar er staat me iets bij dat er 4,5miljoen van zijn gemaakt.
De Corsa B waren er 3,5miljoen, maar ik geloof wel dat dat exclusief de afgeleide modellen zijn, zoals de Chevrolet Chevy (zuidamerikaans), Opel Corsa Pickup (zuidafrika) en Holden Barina (Australie).
Sowieso hebben die natuurlijk ook weinig invloed op de markt hier.
Ik heb net een "B" ingevuld. Niet helemaal eerlijk want de Corsa is van mijn vrouw. Nieuw aangeschaft in mei 1997. Een vijfdeurs X14SZ in GLS uitvoering.