Vanmorgen aan de slag gegaan met de kadett, lekker zonnetje erbij dus dat was goed te doen. Het volgende gedaan
-Velgen omgewisseld
-Slot/klink van de bestuurdersdeur en achterdeur gemaakt, deze gingen beide van buiten niet open. Mechanisme moest gesmeerd worden en een stangetje bijgebogen (lang leve de wd-40
-Achterklep wat gesteld en een oude kitrand opnieuw gedaan bij het rubber (hopelijk is de lekkage nu weg)
Foto's van vandaag
Erg gezellig zo in het zonnetje :wub
Net mijn astra f op marktplaats gezet, hier blijf ik nog mee doorrijden tot hij verkocht is. Eind van de week weer verder met de kadett, dempertje vervangen en een beurtje
Ook het motormanagement lampje gaat niet aan, ben benieuwd of deze er in de loop der jaren met een reden uit is gedraaid.... :wtf
@ Lukko, is deze klep in kleur? En met strak bedoel je dan zonder deuken of zonder kentekenplaat uitsparing. Ga er tzt wel een andere klep opzetten, moet er net 1tje tegen het lijf lopen die in kleur is.
Ook blijft de klep niet open staan, iemand een idee hoe dat mechanisme in elkaar zit? Zie wel een stang zitten die met het linker scharnier verbonden is maar word er niet wijzer van... Erg irritant dat ik hem iedere keer vast moet houden