Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb zelf deze 2 sets, maar kies toch voor de rechter omdat die vertanding niet zo snel kan wegslijten als de linker bout...(bovenaan de bout staat het bijbehorende sleuteltje)
vec a van me ouders(mijn werkpaard ) heeft de orrigineel bijgeleverde bouten, die zijn nu 16 jaar oud, en tja zijn wel een beetje versleten, niet gescheurd oid,maar gewoon uitgesleten.
de vec c van mijn ouders heeft een set van de brezan ( paarse doosjes ) en vind ik prima, gladde buitenrand, en asymetrische binnenkant.
en tja, als je wil sloop je alle bouten er wel uit als je wil, maar maak je idd de buurt wel wakker
en tja, als je wil sloop je alle bouten er wel uit als je wil, maar maak je idd de buurt wel wakker
Tenzij je het overdag doet en de buurt niet in ploegendiensten werken en net op het moment dat jij die wielbouten eruit haalt nachtdienst hebben gehad en dus toevallig wel liggen te slapen.......:afro
Ik heb zelf deze 2 sets, maar kies toch voor de rechter omdat die vertanding niet zo snel kan wegslijten als de linker bout...(bovenaan de bout staat het bijbehorende sleuteltje)
Wat is jullie ervaring ?
ik heb zelf de rechtse(bij de velgen-bandenboer erbij gekocht)
maar denk dat de meeste setjes wel goed zijn
als je ze maar niet als euroknaller bij eoa winkeltje koopt