Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo ik ben ook bezig met een e16se gsi motor,heb alle dingen gedaan die op corsa nova staan+nokkenas, krukas afgedraaid,honen plus nieuwe zuigerveren,complete rivisie, kop maximaal bewerkt+rivisie(zware klepveren etc),afgedraaid vliegwiel,spaggetie (60mm) van voor naar achter,en de rest wat kan.helaas is de e16se niet te chippen. En als hij klaar dan op de testbank om te kijken wat ik behaald heb. http://www.sr4000.com/beta/showoff/95/opel_corsa_1.2s_tr/1.6gsi.htm
hallo jefrey,ik denk dat je in de war bent met de c16se(i) want een e16se is niet in het management te komen op een of andere reden,er zijn bedrijven die zeggen dat ze hem kunnen chippen maar later haken ze af.
hallo sjoerdie ik heb ook een e16se en daarz it gewoon een egr op,dat hebben de meeste e16se motoren. kan iemand mijdan vertllen waar ik mijn management af kan laten stellen van mijn e16se motor.