G GS2.6 Komt hier geregeld 30 aug 2011 #1 Is steek 4 x 100, passend op de Kadett's. Echter heb ik er maar 2 en wil graag de set kompleet maken, maar ik weet niet waar ik naar zoek?
Is steek 4 x 100, passend op de Kadett's. Echter heb ik er maar 2 en wil graag de set kompleet maken, maar ik weet niet waar ik naar zoek?
M Makko Loopt hier de deur plat 30 aug 2011 #4 Lijkt heel erg veel op de Suzuki Samurai Jeep wielen. typ in Google "samurai wheel" afbeeldingen. Die zijn in 5 gaats.
Lijkt heel erg veel op de Suzuki Samurai Jeep wielen. typ in Google "samurai wheel" afbeeldingen. Die zijn in 5 gaats.
M Makko Loopt hier de deur plat 30 aug 2011 #5 Lijkt heel erg veel op de Suzuki Samurai Jeep wielen. typ in Google "samurai wheel" afbeeldingen. Die zijn in 5 gaats.
Lijkt heel erg veel op de Suzuki Samurai Jeep wielen. typ in Google "samurai wheel" afbeeldingen. Die zijn in 5 gaats.
G GS2.6 Komt hier geregeld 30 aug 2011 #6 Die Mangel en Samurai lijken er inderdaad op, maar die van Mangel zit op Ford en Samurai is 5-gaats.
G GS2.6 Komt hier geregeld 30 aug 2011 #7 Die Mangel en Samurai lijken er inderdaad op, maar die van Mangel zit op Ford en Samurai is 5-gaats.
M Mad Max Post best veel 30 aug 2011 #8 Mangels zijn der ook voor kevertjes en das 4x130 dacht ik, dus misschien dat ze ook ergens in 4x100 te vinden zijn?
Mangels zijn der ook voor kevertjes en das 4x130 dacht ik, dus misschien dat ze ook ergens in 4x100 te vinden zijn?
M Mad Max Post best veel 30 aug 2011 #9 Mangels zijn der ook voor kevertjes en das 4x130 dacht ik, dus misschien dat ze ook ergens in 4x100 te vinden zijn?
Mangels zijn der ook voor kevertjes en das 4x130 dacht ik, dus misschien dat ze ook ergens in 4x100 te vinden zijn?
F Fearless Forumbewoner 2 sep 2011 #10 Van wat ik weer zijn deze wielen voor iig de 4x4 uitvoeringen (suzi's enz) zeer goedkoop nieuw te krijgen. De bandenboer waar ik ooit gewerkt heb verkocht ze toen nieuw al voor 75 euro per stuk.
Van wat ik weer zijn deze wielen voor iig de 4x4 uitvoeringen (suzi's enz) zeer goedkoop nieuw te krijgen. De bandenboer waar ik ooit gewerkt heb verkocht ze toen nieuw al voor 75 euro per stuk.
F Fearless Forumbewoner 2 sep 2011 #11 Van wat ik weer zijn deze wielen voor iig de 4x4 uitvoeringen (suzi's enz) zeer goedkoop nieuw te krijgen. De bandenboer waar ik ooit gewerkt heb verkocht ze toen nieuw al voor 75 euro per stuk.
Van wat ik weer zijn deze wielen voor iig de 4x4 uitvoeringen (suzi's enz) zeer goedkoop nieuw te krijgen. De bandenboer waar ik ooit gewerkt heb verkocht ze toen nieuw al voor 75 euro per stuk.
B black champion Loopt hier de deur plat 4 sep 2011 #12 ik denk ook mangels, zijn er inderdaad ook in 4x100 ook veel in de chromen uitvoering geleverd
B black champion Loopt hier de deur plat 4 sep 2011 #13 ik denk ook mangels, zijn er inderdaad ook in 4x100 ook veel in de chromen uitvoering geleverd
G GS2.6 Komt hier geregeld 4 sep 2011 #14 Dan houden we het daarop, dan ga ik eens zoeken, om mijn set kompleet te krijgen.
G GS2.6 Komt hier geregeld 4 sep 2011 #15 Dan houden we het daarop, dan ga ik eens zoeken, om mijn set kompleet te krijgen.