C Cjay Komt weleens kijken 21 jan 2013 #421 Hier zijn de foto's. Wel wat condens in die achterlichten.. komt wss wel door dat winterweer.
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 2 apr 2013 #423 afgelopen weekend, ff bij Bu5t3d geweest. een linker spartboard opgehaalt voor tijgertje. het spartboard van de tig was al aardig aan het roesten. was al bij de de spuiter geweest, koste me 150 a 160 eurie's. Bu5t3d had de zelfde kleur als de tig van mij. a.s. weekeind ff met de polijstmachine er overheen.
afgelopen weekend, ff bij Bu5t3d geweest. een linker spartboard opgehaalt voor tijgertje. het spartboard van de tig was al aardig aan het roesten. was al bij de de spuiter geweest, koste me 150 a 160 eurie's. Bu5t3d had de zelfde kleur als de tig van mij. a.s. weekeind ff met de polijstmachine er overheen.
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 2 apr 2013 #425 afgelopen weekend, ff bij Bu5t3d geweest. een linker spartboard opgehaalt voor tijgertje. het spartboard van de tig was al aardig aan het roesten. was al bij de de spuiter geweest, koste me 150 a 160 eurie's. Bu5t3d had de zelfde kleur als de tig van mij. a.s. weekeind ff met de polijstmachine er overheen.
afgelopen weekend, ff bij Bu5t3d geweest. een linker spartboard opgehaalt voor tijgertje. het spartboard van de tig was al aardig aan het roesten. was al bij de de spuiter geweest, koste me 150 a 160 eurie's. Bu5t3d had de zelfde kleur als de tig van mij. a.s. weekeind ff met de polijstmachine er overheen.
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 13 apr 2013 #428 vond de laaste tijd, dat tijgertje raar ging lopen. trok valse lucht ergens vandaan. dit was het probleem en gelijk deze maar vervangen, dit rubber was nog heel. maar ja ik had al een nieuwe al in huis. volgende week vrijdag gaat de tig voor de keuring. heb de tig gisteren op de brug gehad, bij mun werk. om de nodige roest te behandelen met tectyl.(die smeerprut) ziet er weer gelikt uit. Gert
vond de laaste tijd, dat tijgertje raar ging lopen. trok valse lucht ergens vandaan. dit was het probleem en gelijk deze maar vervangen, dit rubber was nog heel. maar ja ik had al een nieuwe al in huis. volgende week vrijdag gaat de tig voor de keuring. heb de tig gisteren op de brug gehad, bij mun werk. om de nodige roest te behandelen met tectyl.(die smeerprut) ziet er weer gelikt uit. Gert
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 19 apr 2013 #429 net terug van de a.p.k. tijgertje in één keer er door.
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 13 apr 2013 #430 vond de laaste tijd, dat tijgertje raar ging lopen. trok valse lucht ergens vandaan. dit was het probleem en gelijk deze maar vervangen, dit rubber was nog heel. maar ja ik had al een nieuwe al in huis. volgende week vrijdag gaat de tig voor de keuring. heb de tig gisteren op de brug gehad, bij mun werk. om de nodige roest te behandelen met tectyl.(die smeerprut) ziet er weer gelikt uit. Gert
vond de laaste tijd, dat tijgertje raar ging lopen. trok valse lucht ergens vandaan. dit was het probleem en gelijk deze maar vervangen, dit rubber was nog heel. maar ja ik had al een nieuwe al in huis. volgende week vrijdag gaat de tig voor de keuring. heb de tig gisteren op de brug gehad, bij mun werk. om de nodige roest te behandelen met tectyl.(die smeerprut) ziet er weer gelikt uit. Gert
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 19 apr 2013 #431 net terug van de a.p.k. tijgertje in één keer er door.
T tigra80 Lid 23 feb 2017 #432 Al een paar maanden moest de linker achterlicht vervangen worden en dat heb ik vandaag eindelijk laten doen. Hij geeft geen knipoogjes meer. XD
Al een paar maanden moest de linker achterlicht vervangen worden en dat heb ik vandaag eindelijk laten doen. Hij geeft geen knipoogjes meer. XD