Euro teller op project Holden staat al op ruim 5000€...
Maar das mijn eigen fout begint eer je begint,teller loopt fijn rustig door,ergste kwa uitgaven is achter de rug..
Maar der word hier gesproken alsof de 24V de motor is onder de motoren-het neusje van de zalf...
Het is een fijne rappe motor,maar anno 2012 is het meer een nadeel als een voordeel om een 24V te hebben,der is geen schroef meer van te vinden,die motoren hebben hun productie fouten..
Ik zeik die blokken niet af,maar ze hebben zwakke punten,en het feit dat een simpele dual ram doos of ketting geleiders al niet meer te krijgen is,maakt het de eigenaars het der niet makkelijker op het ding dagelijks te rijden..
Je zult maar je koppakking der tussenuit blazen en weer op hoop een pakkingset moeten vinden,of je verdeler aan gort rijden en der weer 1 moeten zoeken,terwijl je de auto dagelijks gebruikt..
Daarom dat beetje extra power wat je hebt,en leuke mooie text 3.0 24V en fijne looks wegen niet op tegen de ellende die hebt als je een onderdeel kapot hebt wat specifiek voor de opel DOHC motor gemaakt is.....en das redelijk veel voor de 24V.
C30NE is na mijn idee de betere keuze,al moet ik zeggen die blokken zijn ook al zowat op,zie ze zelden meer op MP of net waar te koop voor 200-250€ waar je ze 2-3 jaar terug voor kreeg..
Maar goed je moet soms geluk hebben,ik kon 2 weken terug nog een 265 getrag meenemen voor niks,en ik heb um laten liggen liggen met de woorden:Ik neem die bak wel een andere keer mee,krijg um nu niet in de wagen..