Ik heb geen plaatjes gemaakt,maar ben al een heel stuk,de zaak rond de veerpoot-shutbord zit weer dicht.
Ik ben dat gezeik met dat dunne plaatwerk moe en heb 5mm dikke plaat genomen,en vol afgelast,nu moet ik nog de opstaand rand maken waar het spatscherm op komt,ik las de nu een grote 3 hoek constructie tegen:
Tegen de A-stijl aan dan met de plaat rond de veerpoot mee lopend,dan schuin naar onderen naar de A-stijl terug,die 3 hoek word van massie 20x 20mm dik staal..
Ron je kan het ook zo zien:
Die auto,s zijn gemaakt om te rijden,en feit is en blijft:
Plaatwerk rond de veerpoot zit om de plus minus 5cm gepuntlast,vervolgens zit der een gierig laagje tectyl overheen na een x aantal jaren word dat droog scheurt het en vocht zand zout vuil komt tussen het geweldige dubbel plaatwerk en bingo de bruine vlekken komen vanzelf tevoorschijn...
Die originele versterkings driehoeken zijn geen klote waar,veels te dun,veerpoten hadden vol afgelast moeten worden...
In Australie hebben ze der een extra plaat tussen gezet,en daar roesten die dingen nooit,opel had gewoon andere moeten maken al rij je nog zo rustig problemen krijg je op die plek,bij Stinger hebben ze der ook platen ingestookt,en die rij toch echt nooit hard..