@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:@93CorsaStefan91 wrote:mooi mooi ik heb vanmorgen mijn deur speakers vervangen had ze bij aankoop gedemonteerd en daarna een losse kabel door de auto heen gegooid en 2 huis speakers er op gezet heb je ook een mooi geluid 3 way bass system van een philips radio
nu de achterkant nog iemand miss ervaring mee?
Even handig te noteren over wat voor een corsa we het hebben!!
@tamiya wrote:Vandaag sleutelbaard binnen gekregen voor Astra G sleutel. Helaas een imitatie sleutelbaard, past niet echt netjes, maarja kostte ook niks. Dus voorlopig kan het er mee door. Weet iemand toevallig waar je voor mooi bedrag een originele sleutelbaard kan bestellen voor een Astra G/Vectra B sleutel?
Het werkt verder toppie, dikke Opel sleutel op een Corsa king:
Hoeveel links wil je hebben XD?
@corsakupesh wrote:Ruiten gekrabt, beetje gegleden, bijna brommert aangeschoven ( begin boven aan de berg te schuiven en die butsmuts wacht tot ik dichtbij genoeg ben om over te steken en mij vervolgens :fy1 ) en dan op de parking nog eens staan lachen om mensen met winterbanden die niet de bergop parking bij Brunssum noord ( voor de kenners) op geraakten :jerry
Gister nog eens lekker gewassen maar daar is nu al niks meer van te zien... Pokkeweer...Grt
Hahahaha dat is inderdaad een mooi stuk! Heerlen e.o. zijn met deze dagen een RAMP!
het is een opel corsa B uit 1993