Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Niet ergens lang de weg geraakt toevallig? Heb ik ook een keer gehad, alles lag hier open/verbouwen nieuw asfalt. Reed ik net van het asfalt af. Dat was een week later met de beurt een nieuwe band, hele scheur in en overal hing rubber.
1 week na dat ik hem had gekocht lag de uitlaat vannaf de catalisator er al onder vandaan toen was het net een toyota supra xD
tussenpijp en einddemper vervangen in een half uurtje tijd maar toen was alles vast geroest heb toen bij me broer ze uitlaat er onder vandaan gehaald die ging toch naar de sloop was ook een B corsa
Vanmiddag de het krakende deur geluid opgelost met behulp van M8 bouten. Kunstof ringen er tussen en borgmoer met ring. Kost haast niks en het werkt perfect. Kan nu zelf de deur weer in verschillende standen open zetten, heb ik nog nooit gekund :thumb
@93CorsaStefan91 wrote:neh khad me corsa gekocht en was toen in rdam kweenie meer waar maar daar ben ik op een rollerbank geweest en toen gaf de computer aan 80 pk
Scooter-rollerbank? 80 km/h per uur ja :jerry
@93CorsaStefan91 wrote:1 week na dat ik hem had gekocht lag de uitlaat vannaf de catalisator er al onder vandaan toen was het net een toyota supra xD
tussenpijp en einddemper vervangen in een half uurtje tijd maar toen was alles vast geroest heb toen bij me broer ze uitlaat er onder vandaan gehaald die ging toch naar de sloop was ook een B corsa
Heb je dus eerst tussenpijp en einddemper vervangen. En toen roeste alles vast ?
Even goed raak meppen met een hamer of een combinatie tang er onder houden en met de hamer opp de combinatie tang slaan. Hou er voor het gemak een oude theedoek achter, mep je de verf niet verrot.
Smeer de boel een paar uur van de voren even in met WD 40, dat helpt ook goed
Trouwens ff een audio vraagje, ik kan van iemand een speakersetje overnemen. Deze speakers horen bij een 2 componenten-setje, die niet meer compleet is. Kan ik dan zomaar deze speakers als vervanging van mijn originele speakers plaatsen? Of moet hier toch echt zo'n filter tussen? Gaat mij er puur om dat ik een iets dieper geluid krijg. Hoef geen superieur audiosysteem