Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1839200&tid=140154&author=carboncorsa][rquote=1839087&tid=140154&author=mantadevil]na 16 gewerkt te hebben als hovenier ,ga ik aan een studie beginnen voor de beveiliging 2
mag me werk als hovenier niet meer doen ivm me rug
dus dan maar andere richting op toch[/rquote]
ik zou eigenlijk ook beter ander werk kunnen doen(de tuinbouw uit)
2x Hernia.loop nu nog steeds met een dooie linkervoet+kuit.
zat te denken aan Bankrover worden.[/rquote]
nou daar waarschuwde ze mij ook al voor ,dus heb hernia/wervelkanaal operatie gehad en heb een coflex inplantaat in me rug zitten vandaar dat ik dus geen zwaar werk meer doen mag
[rquote=1839200&tid=140154&author=carboncorsa][rquote=1839087&tid=140154&author=mantadevil]na 16 gewerkt te hebben als hovenier ,ga ik aan een studie beginnen voor de beveiliging 2
mag me werk als hovenier niet meer doen ivm me rug
dus dan maar andere richting op toch[/rquote]
ik zou eigenlijk ook beter ander werk kunnen doen(de tuinbouw uit)
2x Hernia.loop nu nog steeds met een dooie linkervoet+kuit.
zat te denken aan Bankrover worden.[/rquote]
nou daar waarschuwde ze mij ook al voor ,dus heb hernia/wervelkanaal operatie gehad en heb een coflex inplantaat in me rug zitten vandaar dat ik dus geen zwaar werk meer doen mag
[rquote=1839792&tid=140154&author=Peer010][rquote=1839787&tid=140154&author=KadAstra-EF]Ik ben Grafdelver/Doodgraver van beroep bij de Gemeente Leeuwarden.
Ik maak de graven klaar voor de plechtigheid en begeleid ook de begrafenissen die bij ons komen.
dit doe ik sinds 1996, toen was ik net 18. Samen met mij zijn er nog 2 andere collega's die dit werk doen.
groeten, Rik[/rquote]
dit beroep had ik meer bij the undertaker verwacht[/rquote]
Ha ha, het is wel een erg dankbaar beroep hoor en geen begrafenis is hetzelfde he ! het verveelt nooit.
[rquote=1839792&tid=140154&author=Peer010][rquote=1839787&tid=140154&author=KadAstra-EF]Ik ben Grafdelver/Doodgraver van beroep bij de Gemeente Leeuwarden.
Ik maak de graven klaar voor de plechtigheid en begeleid ook de begrafenissen die bij ons komen.
dit doe ik sinds 1996, toen was ik net 18. Samen met mij zijn er nog 2 andere collega's die dit werk doen.
groeten, Rik[/rquote]
dit beroep had ik meer bij the undertaker verwacht[/rquote]
Ha ha, het is wel een erg dankbaar beroep hoor en geen begrafenis is hetzelfde he ! het verveelt nooit.