[rquote=1873414&tid=142568&author=gsi-maffia]Nou in t begin van t topic zeg je wat anders..
Dat ding moet je er gewoon uit gooien, waarom zou je dat risico willen lopen als er ook andere mogelijkheden zijn??[/rquote]
Als je enkel een oliekoelerr hebt, zal je wel langer warr moeten rijden, en een olietempmeter is dan ook wel handig.
Ik rijdt zelf een V6, en al vanaf 78.800km to nu de 202.000km met de zelfde RVS WarmteWisselaar.
Deze is in garantie vervangen bij 51.000km ivm interne lekkage, incl kachelradiateur en koelradiateur, en grondige spoelbeurt, welek niet grndig genoeg geweest bleek.
ik heb m tussen de 80.000km en 90.000km 3x ververst.
en nu blijft mijn koelvloeistof netjes rood.
Ik zal als deze weer stuk gaat echt wel kiezen voor een Originele Warmtewisselaar.
Willem