VTN NIEUWJAARSMEETING

[rquote=1845652&tid=139892&author=Peer010]Ja laat ik dan ook me gezicht maar zien heb sinds vorig jaar ook een Vectra

wel wat problemen mee gehad in t begin maar ach hij rijd weer.

Klinkt gezellig hoor en ben pas lid vh forum

De Meern in Utrecht waar precies dan??

groeten Peertje[/rquote]

gezellig dat je ook komt, bij de grote parkeerplaats recht tegenover het AC restaurant, als je na 12 uur komt kan het niet missen :P weet niet meer wie dat was maar er was er vorig jaar eentje die liet zijn geluidssysteem even horen, zelfs in het restaurant was het nog te horen :)

@DJR: neem je haar en de taart toch mee naar de meern ;) bouwen we met zijn alleen wel even een feest :)

Bij deze het adres van De Meern :D

Om 12 eeu begint het meestal en eindigt tot de laatste weg is :) he Bas :P

AC De Meern

Meerndijk 59

3454HP De Meern

Ik weet wel wie dat was Silverspeed :angel:o

Dat was onze herrieschopper van VTN ... Vecstation ...

Bij deze het adres van De Meern :D

Om 12 eeu begint het meestal en eindigt tot de laatste weg is :) he Bas :P

AC De Meern

Meerndijk 59

3454HP De Meern

Ik weet wel wie dat was Silverspeed :angel:o

Dat was onze herrieschopper van VTN ... Vecstation ...

toppie silverspeed ben vd partij en laten we allemaal dan een taartje meenemen voor

DJR zijn vriendin :P

zet het gelijk in de agenda :D

toppie silverspeed ben vd partij en laten we allemaal dan een taartje meenemen voor

DJR zijn vriendin :P

zet het gelijk in de agenda :D

haha jah die kon er wat van :o

altijd super gezellig daar alleen beetje aan de koude kant, neem een dikke jas mee geef ik je als tip ;)

haha jah die kon er wat van :o

altijd super gezellig daar alleen beetje aan de koude kant, neem een dikke jas mee geef ik je als tip ;)

[rquote=1845720&tid=139892&author=Silverspeed]haha jah die kon er wat van :o

altijd super gezellig daar alleen beetje aan de koude kant, neem een dikke jas mee geef ik je als tip ;) [/rquote]

Er is als het goed is een kacheltje aanwezig :D:P

En anders een lange onderbroek aan king:

[rquote=1845720&tid=139892&author=Silverspeed]haha jah die kon er wat van :o

altijd super gezellig daar alleen beetje aan de koude kant, neem een dikke jas mee geef ik je als tip ;) [/rquote]

En anders een lange onderbroek aan king:

heren toch ... we zijn niet van zout of suiker toch? ... ik was er vorig jaar ook maar zo koud was het niet :agent

heren toch ... we zijn niet van zout of suiker toch? ... ik was er vorig jaar ook maar zo koud was het niet :agent

[rquote=1845739&tid=139892&author=sjouke]heren toch ... we zijn niet van zout of suiker toch? ... ik was er vorig jaar ook maar zo koud was het niet :agent[/rquote]

Als jij in de buurt van de kachel komt ga ik lekker voor je staan :P

[rquote=1845739&tid=139892&author=sjouke]heren toch ... we zijn niet van zout of suiker toch? ... ik was er vorig jaar ook maar zo koud was het niet :agent[/rquote]

Als jij in de buurt van de kachel komt ga ik lekker voor je staan :P

:P je weet toch dat ik in Amerika ben geweest vorige maand he ... sneeuw tot aan je knie :P en dezelfde temp. als hier :P

:P je weet toch dat ik in Amerika ben geweest vorige maand he ... sneeuw tot aan je knie :P en dezelfde temp. als hier :P

[rquote=1845725&tid=139892&author=-BlendjuH-][rquote=1845720&tid=139892&author=Silverspeed]haha jah die kon er wat van :o

En anders een lange onderbroek aan king:[/rquote]

neem jij die mee dan? :D

[rquote=1845725&tid=139892&author=-BlendjuH-][rquote=1845720&tid=139892&author=Silverspeed]haha jah die kon er wat van :o

neem jij die mee dan? :D

[rquote=1845761&tid=139892&author=Silverspeed][rquote=1845725&tid=139892&author=-BlendjuH-][rquote=1845720&tid=139892&author=Silverspeed]haha jah die kon er wat van :o

neem jij die mee dan? :D[/rquote]

Die onderbroek:P

Nee , iemand anders alst goed is ....

Sjouke :agent patser:P

Terug
Naar boven