Misschien kan je bij die AH of misschien zelfs ook bij andere winkels int dorp zo'n gezocht/te koop briefje ophangen met het verhaal in een notendop. Of bij buurthuizen, etc netjes vragen.
Misschien leest iemand het, etc en zien ze die auto of spreken anderen haar nog aan en kom je zo aan een adres of naam of wat dan ook.
Het is wat vergezocht, maar misschien het proberen waard..
Ik had zoiets terwijl ik gewoon op de weg stond te wachten op de drukte in Hilversum.
Een vrouw die net geparkeerd had in de vakken naast de weg gooide gewoon HAAR deur open tegen mijn ouwe bmw. Echt hard en ik en mn vriendin stonden echt perplex.... Meteen deuk. Die uiteindelijk wel heel erg makkelijk uit te ploppen was, maar toch. Dat doe je niet!
Ik ben meteen uitgestapt en heb haar terwijl ze uitstapte gevraagd of dat normaal was. Ze vond het allemaal maar belachelijk en het niet waard om over mn ouwe auto te praten en wilde weg gaan lopen.
Toen werd ik wel zo boos dat ik haar deur zelf ingetrapt heb met mn schoen. Net zo'n mooie deuk als ik had. Toen was ze geintereseerd. Maar wel alleen en ik met zn tweeen..
Verfrist weer ingestapt en eigenlijk weer vrolijk weggereden. En de hele weg gezeik van mn vriendin aan moeten horen over mijn te heftige reaktie natuurlijk...
Nu ik dit hoor merk ik dat ik toch het juiste heb gedaan!!
Heel veel Succes en ik hoop dat je die %#@ vind en het goed komt voor je!!