Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat ik ervan gehoord heb kwamen ze daar ergens weg en ging het om een groepje vrienden met allemaal een manta, en stuk voor stuk verkochten ze de auto's en werd de club alszijnde mantaclub opogeheven.
al met al schat ik dat het zo'n 10 jaar geleden is dat dit gebeurde.
echt gaaf die oude meeting foto's ook een stuk drukker toen, en leuk te zien dat daar al pioniers tussen zaten met 16v en 24v ombouwsels( toen waren die motortjes nog niet super oud)
Grolsche manta club, als in groenlose mantaclub (als in achterhoek???)
Ja klopt, maar hoe oud ben jij eigenlijk? Zou jij toch horen te weten als jij uit Beltrum komt of je moet nog een jong manneke wezen. Reden toen verdomd mooie Manta's rond in Groenlo, Eibergen, Beltrum en in Haarlo.
Kon mij eigenlijk geen concours herinneren op maarseveen, maar nu ik de foto's zie herinner ik mij nog dat ik vlak voor dit evenement mijn achteras kapot had gereden en dat ik de manta met een ambelance naar dit evenement heb gebracht want ik zou en moest erbij zijn toen Ja zo gek was ik vroeger nog,zou het er nu niet meer voor over hebben