Vroeger

jongens dat klopt niet helemaal, limburg ligt in het zuiden.

Hij rijdt rond in Swalmen en we gaan naar veel manta-treffens.

:wtf:wtf,rijd mijn oude manta in swalmen dan rond????:hmmz:hmmz,degene waar de manta toen aan verkocht is geworden vertelde mij dat hij hem aan mensen in holland had verkocht maar als hij in swalmen rond rijd dan is dat idd geen holland:P:D,raar dat ik hem dan nog niet heb gezien:)

Origineel gepost door mantaroel

jongens dat klopt niet helemaal, limburg ligt in het zuiden.

Hij rijdt rond in Swalmen en we gaan naar veel manta-treffens.

Klopt, volgens mij was deze auto ook op het limburgweekend aanwezig, correct me if i am wrong.:wors

mantaroel

zitten die paarse tellerplaten er nog steeds in? ik vind ze wel heel erg mooi goeie kleuren combinatie met mijn manta

Ik vraag me een paar dingen af uit mijn Manta periode.

Bestaat de de zwarte 3.0 24V A Manta van Lowie Kellerhuis nog?

En het bedrijf aangezien ik er niets meer over gehoord heb.

En het bedrijf Hans Vermeiren uit Oostelbeers of Westelbeers?

Origineel gepost door Corsagek

Jazeker, maar niet meer met de 3.0-24V, @blackmagic heeft hem nu na 1 of 2 andere eigenaren sinds Kellerhuis.

Volgens de statestiekjes wel, al werkt hun website wat belabberd: -->Autoservice Lowie Kellerhuis<--

Westelbeers, deze "opelspecialst" moet er ook nog zijn al niet meer in die vorm. In ieder geval heeft deze wat ingeboet qua populariteit.

ja klopt ik ben in het bezit van dse ex manta van kellerhuis

toen kellerhuis hem verkocht zijn de auto en de motor gesplits de manta ging naar een vriend van mij de motor zit nu in de paarse b manta van meindert

na een jaar of twee werd de auto doorverkocht naar een andere vriend van me

die heeft hem ook een jaar of twee gehad en van hem heb ik hem overgenomen alleen was er niet echt zuinig op geweest ik zelf heb er eerst nog twee a drie jaar in gereden en hem toen gerestaureerd dat is zo'n vier jaar geleden nu is hij weer gedeeltelijk gerestaureerd en ben ik hem aan het afbouwen hier nog een paar foto's zoals ie er vorig jaar bijstond

mageshack.us/img373/6352/afbeelding0191oq.jpg[/IMG][/URL]

Origineel gepost door Corsagek

her laatste wat ik van kellerhuis hoorde is dat het heel slecht ging met het bedrijf en dat hij op de vlugt was:hmmz en hans versmere praten we hier niet over hoor:P:P:P

Aha, maar nog steeds een mooie Manta zie ik!

:thumbup

En met Vermeiren heb ik ook geen prettige ervaring.

Ik verwachtte wel een faillisement ofzo.

:P

kom geregeld langs vermeiren, jammer dat ik hem nooit in die mooie tijd gezien heb, nu is het idd niet veel, er staat al heel lang (denk wel een jaar) zon manta die vanonder paars en boven geel is (manta b) verder doet ie nog wa in calibras enzo...maar kzie dr nie gek veel verandere qua auto's....

Heb nog een heleboel 'oude' foto's liggen van o.a. treffens in rosmalen (geloof 30 jaar manta en 25 jaar mantaclub) en van eerste en tweede mantatour. Zal binnenkort eens wat inscannen.

Terug
Naar boven