B b07 Loopt hier de deur plat 9 jan 2011 #21 veren+schokbrekers waarmee je de auto in hoogte kan stellen door een moer lager of hoger te draaien.
O OscaR-16v Komt hier geregeld 9 jan 2011 #22 [rquote=1836728&tid=139986&author=b07]veren+schokbrekers waarmee je de auto in hoogte kan stellen door een moer lager of hoger te draaien. [/rquote] oke, weet ik eerst even genoeg. bedankt!!!
[rquote=1836728&tid=139986&author=b07]veren+schokbrekers waarmee je de auto in hoogte kan stellen door een moer lager of hoger te draaien. [/rquote] oke, weet ik eerst even genoeg. bedankt!!!
O OscaR-16v Komt hier geregeld 9 jan 2011 #23 [rquote=1836728&tid=139986&author=b07]veren+schokbrekers waarmee je de auto in hoogte kan stellen door een moer lager of hoger te draaien. [/rquote] oke, weet ik eerst even genoeg. bedankt!!!
[rquote=1836728&tid=139986&author=b07]veren+schokbrekers waarmee je de auto in hoogte kan stellen door een moer lager of hoger te draaien. [/rquote] oke, weet ik eerst even genoeg. bedankt!!!
O OPCdriver Loopt hier de deur plat 9 jan 2011 #24 Zou voor Koni sportset met Eibach veren combi gaan , niet in hoogte verstelbaar maar ook niet zo duur als een Koni schroefset en de rijhoogte vind ik van de sportkit direct perfect en je kan de demping nog extra instellen.
Zou voor Koni sportset met Eibach veren combi gaan , niet in hoogte verstelbaar maar ook niet zo duur als een Koni schroefset en de rijhoogte vind ik van de sportkit direct perfect en je kan de demping nog extra instellen.
O OPCdriver Loopt hier de deur plat 9 jan 2011 #25 Zou voor Koni sportset met Eibach veren combi gaan , niet in hoogte verstelbaar maar ook niet zo duur als een Koni schroefset en de rijhoogte vind ik van de sportkit direct perfect en je kan de demping nog extra instellen.
Zou voor Koni sportset met Eibach veren combi gaan , niet in hoogte verstelbaar maar ook niet zo duur als een Koni schroefset en de rijhoogte vind ik van de sportkit direct perfect en je kan de demping nog extra instellen.
O OscaR-16v Komt hier geregeld 9 jan 2011 #26 [rquote=1836876&tid=139986&author=OPCdriver]Zou voor Koni sportset met Eibach veren combi gaan , niet in hoogte verstelbaar maar ook niet zo duur als een Koni schroefset en de rijhoogte vind ik van de sportkit direct perfect en je kan de demping nog extra instellen. [/rquote] wat kost zoiets met elkaar dan?
[rquote=1836876&tid=139986&author=OPCdriver]Zou voor Koni sportset met Eibach veren combi gaan , niet in hoogte verstelbaar maar ook niet zo duur als een Koni schroefset en de rijhoogte vind ik van de sportkit direct perfect en je kan de demping nog extra instellen. [/rquote] wat kost zoiets met elkaar dan?
O OscaR-16v Komt hier geregeld 9 jan 2011 #27 [rquote=1836876&tid=139986&author=OPCdriver]Zou voor Koni sportset met Eibach veren combi gaan , niet in hoogte verstelbaar maar ook niet zo duur als een Koni schroefset en de rijhoogte vind ik van de sportkit direct perfect en je kan de demping nog extra instellen. [/rquote] wat kost zoiets met elkaar dan?
[rquote=1836876&tid=139986&author=OPCdriver]Zou voor Koni sportset met Eibach veren combi gaan , niet in hoogte verstelbaar maar ook niet zo duur als een Koni schroefset en de rijhoogte vind ik van de sportkit direct perfect en je kan de demping nog extra instellen. [/rquote] wat kost zoiets met elkaar dan?