Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hij beweerd alle pakkingen van de motor al vervangen te hebben dus die hoef je niet meer te reviseren.. vind hem behoorlijk aan de hoge kant.
vervaldatum APK is 31 maart 2008.... of hij heeft al die tijd rondgereden zonder apk of hij heeft al die tijd stil gestaan... met bijde zou ik niet echt blij zijn.. ik zou deze dus ook niet kopen als ik jou was
hij beweerd alle pakkingen van de motor al vervangen te hebben dus die hoef je niet meer te reviseren.. vind hem behoorlijk aan de hoge kant.
vervaldatum APK is 31 maart 2008.... of hij heeft al die tijd rondgereden zonder apk of hij heeft al die tijd stil gestaan... met bijde zou ik niet echt blij zijn.. ik zou deze dus ook niet kopen als ik jou was
hij schrijft er ook bij:
Deze auto is geheel anti roest behandeld (dinitroll)! De auto wordt uiteraard met nieuwe apk verkocht.
daarnaast, als je een auto opknapt/restaureert . . . zou ik ook het kenteken schorsen.
als die ook de reden erneer zet van die apk verloop datum dan komt het wat betrouwbaarder over, zoals ik ken hem niet en als ik al zie dat de laatste apk in 2008 was en er verder niks over vermeld staat dat hij gerestaureerd is ofzo dan haak ik al af
Ik vind het ook een hoop geld. Zeg niet dat hij het niet waard is, maar voor een paar euro erbij kun je al een mooie Astra OPC uit 2000 kopen. Dan wist ik het wel!:thumbup
Ik vind het ook een hoop geld. Zeg niet dat hij het niet waard is, maar voor een paar euro erbij kun je al een mooie Astra OPC uit 2000 kopen. Dan wist ik het wel!:thumbup
ik vind het niet duur hij is het zekker waard ga maar zoeken naar een vec 2000 in die staat ik ben ook een keer wezen kijken naar een vec 2000 was ook alles aan gedaan :hmmz vroegen ze ook 3500euro voor ik wou er 500 voor geven