Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ben nu al een paar dagen aan zoeken voor een kap die tussen je voor stoelen zit bij je schakelhandel (die je asbak vervangt dat het mooi dicht is allermaal)
weet niet pricies hoe ik het moet uitlegge wie o wie weet waar ik die ken vinden
Misschien moet je ff meer info geven zodat men weet wat en waarvoor je het zoekt. Beetje lastig aanwoord geven als met het type auto bijvoorbeeld niet weet.
Maar denk dat de meeste die het hebben zelf de asbak dichtgemaakt hebben.
ff naar www.nlpower.com dan bij zoeken opel corsa B selecteren en dan krijg je alles van en voor opel te zien. moet je de 6e van boven hebben zoiets bedoel je dan neem ik aan?
ja precies, zit er zelf ook over na te denken om zo`n ding te kopen en een uitneembare lcd erin te bouwen.. maar ik wil 2 schermen boven elkaar hebben(voor de show) alleen dan zou ik evt me knoppen van de kachel enzo moeten gaan verhuizen naar een andere plek.. of dat natuurlijk gewoon aanstuurbaar gaan maken via een pc