En de tweede keer: "Beter laat dan nooit";
Ik wil even laten weten wat het uiteindelijk is geworden. Ik wou graag in de eerste instantie Vossen, maar ik heb geen Vossen geld.
Helaas, dan geen Concave look. Ik heb wel een waardige vervanger gevonden, zelfs in de juiste maat, het is de Brock B37 Silver.
Ik vind het persoonlijk een mooie vervanger voor de Vossen, maar wat me nog wel dwars zit is dat de auto omlaag moet, dan komen de velgen pas tot hun recht en nu een klein beetje (maar eigenlijk helemaal niet :hmmz ) Ik ga binnenkort een afspraak maken bij hetzelfde bedrijf waar ik de velgen heb gekocht om de auto te laten verlagen, ik heb al een prijsopgave.
Trouwens, Als je in de buurt van Apeldoorn woont; Jan Steverink Banden in Apeldoorn kan ik van harte aanbevelen, er bestaan dus toch bedrijven die weten hoe ze met klanten om moeten gaan! :thumb
Dit is het resultaat en ik laat uiteraard de foto's zien na de verlaging, want dat zal wel een behoorlijk verschil in verschijning zijn.
Iedereen bedankt voor het meedenken en in het speciaal Turbosix die me heel goed steeds van info heeft voorzien, bedankt!