J jraaf Hoort bij de inboedel 2 jul 2016 #62 :thumb Erg mooie velgen :thumb Is dit de 18 of 19 inch? Verlagen zou ik zo ie zo altijd doen. Zelfs met een toyota yaris verso :jerry Geeft naast een mooie look ook nog eens een betere wegligging en naar verluid een kortere remweg en minder brandstof verbruik :angel Groet jraaf
:thumb Erg mooie velgen :thumb Is dit de 18 of 19 inch? Verlagen zou ik zo ie zo altijd doen. Zelfs met een toyota yaris verso :jerry Geeft naast een mooie look ook nog eens een betere wegligging en naar verluid een kortere remweg en minder brandstof verbruik :angel Groet jraaf
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 2 jul 2016 #64 Ik vindt dit een zeer mooie keuze van je velgen op de Vectra, :thumb :thumb de knik en bolling van je daklijn komt erg mooi terug in de spaak van de velg. king: king: Een verlaging zal dit effect zeker versterken maar ik vindt het zo ook al een plaatje van een Vectra
Ik vindt dit een zeer mooie keuze van je velgen op de Vectra, :thumb :thumb de knik en bolling van je daklijn komt erg mooi terug in de spaak van de velg. king: king: Een verlaging zal dit effect zeker versterken maar ik vindt het zo ook al een plaatje van een Vectra
C crunch81 Post best veel 5 jul 2016 #66 Als alles gaat zoals het zou moeten dan gaat de vec maandag naar beneden, 40 MM H&R set. Schroefsetje is me net iets te duur! :swear
Als alles gaat zoals het zou moeten dan gaat de vec maandag naar beneden, 40 MM H&R set. Schroefsetje is me net iets te duur! :swear