E edenjo Lid 23 nov 2013 #1 Hallo, ik ben op zoek naar een originele voorspoiler van een B ascona sport. Als je iets heeft liggen met een scheur erin, of zelfs een stuk eraf,{stuk er wel bij} hoor ik dit graag. Groeten Edwin.
Hallo, ik ben op zoek naar een originele voorspoiler van een B ascona sport. Als je iets heeft liggen met een scheur erin, of zelfs een stuk eraf,{stuk er wel bij} hoor ik dit graag. Groeten Edwin.
2 2000 Hoort bij de inboedel 24 nov 2013 #3 @edenjo wrote:Egbert de Boer heeft geen originele spoiler liggen. Alleen imitatie. Groeten Edwin Hij vraagt daarin tegen ongetwijfeld wel de originele prijs :thumbup
@edenjo wrote:Egbert de Boer heeft geen originele spoiler liggen. Alleen imitatie. Groeten Edwin Hij vraagt daarin tegen ongetwijfeld wel de originele prijs :thumbup
E edenjo Lid 24 nov 2013 #4 Egbert de Boer heeft geen originele spoiler liggen. Alleen imitatie. Groeten Edwin
T theunm Loopt hier de deur plat 24 nov 2013 #6 meneer de boer even bellen. wel even gaan zitten voor je de prijs vraagt
K kermitc Komt weleens kijken 30 nov 2013 #9 misschien wache motorsport. heb nog wel een nieuwe achterspoiler. john
K Kadette Lid 14 jan 2014 #10 Ik zit er aan te denken om m'n deelbare voorspoiler samen met de side skirts te verkopen.. Wat zou ik hier zo ongeveer voor kunnen vragen?
Ik zit er aan te denken om m'n deelbare voorspoiler samen met de side skirts te verkopen.. Wat zou ik hier zo ongeveer voor kunnen vragen?