T TRPower Komt hier geregeld 24 nov 2009 #1 ey ik ga zaterdag voor een cali turbo kijken... alleen zit hier van die tupperware zooi omheen, in elk geval het is niet mijn smaak maar nu de vraag: kan ik zonder problemen met koeling van de radiateur en intercooler een v6 bumper op de turbo monteren?
ey ik ga zaterdag voor een cali turbo kijken... alleen zit hier van die tupperware zooi omheen, in elk geval het is niet mijn smaak maar nu de vraag: kan ik zonder problemen met koeling van de radiateur en intercooler een v6 bumper op de turbo monteren?
T TRPower Komt hier geregeld 24 nov 2009 #2 neuh, een zwarte... ding is opzich wel netjes, alleen wil ik t uiterlijk graag orrigineel hebben ipv die bumper zooi enzo Marc
neuh, een zwarte... ding is opzich wel netjes, alleen wil ik t uiterlijk graag orrigineel hebben ipv die bumper zooi enzo Marc
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 24 nov 2009 #3 Zover ik via google kan bepalen lijken ze allemaal dezelfde bumper te hebben.
T TRPower Komt hier geregeld 24 nov 2009 #4 neuh, een zwarte... ding is opzich wel netjes, alleen wil ik t uiterlijk graag orrigineel hebben ipv die bumper zooi enzo Marc
neuh, een zwarte... ding is opzich wel netjes, alleen wil ik t uiterlijk graag orrigineel hebben ipv die bumper zooi enzo Marc
P Pastra Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #6 Is ook hetzelfde. alleen oude en nieuwe type voorbumper verschilt heel ietsjes,
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 24 nov 2009 #7 Zover ik via google kan bepalen lijken ze allemaal dezelfde bumper te hebben.
2 2slow Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #8 Goed idee om een turbo te redden van tupperware....uke Zou idd denken dat die bumper wel zou passen. Succes met de eventueele aankoop!
Goed idee om een turbo te redden van tupperware....uke Zou idd denken dat die bumper wel zou passen. Succes met de eventueele aankoop!
P Pastra Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #11 Is ook hetzelfde. alleen oude en nieuwe type voorbumper verschilt heel ietsjes,
2 2slow Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #12 Goed idee om een turbo te redden van tupperware....uke Zou idd denken dat die bumper wel zou passen. Succes met de eventueele aankoop!
Goed idee om een turbo te redden van tupperware....uke Zou idd denken dat die bumper wel zou passen. Succes met de eventueele aankoop!
T TRPower Komt hier geregeld 25 nov 2009 #15 ik vind de orriginele lijn van een calibra opzich wel mooi... en als de bumpers in het echt meevallen,blijven ze gewoon zitten...als ze te overdreven zijn tja dan komen er toch echt weer orriginele onder... maar is mooi als de bumpers t zelfde zijn, zaterdag op de terugweg een setje halen foto's komen wel als die hier staat
ik vind de orriginele lijn van een calibra opzich wel mooi... en als de bumpers in het echt meevallen,blijven ze gewoon zitten...als ze te overdreven zijn tja dan komen er toch echt weer orriginele onder... maar is mooi als de bumpers t zelfde zijn, zaterdag op de terugweg een setje halen foto's komen wel als die hier staat
2 2slow Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #16 Ben benieuwd! @ Opelremco, altijd leuk te horen dat er mensen zijn die het met me eens zijn..
T TRPower Komt hier geregeld 25 nov 2009 #18 ik vind de orriginele lijn van een calibra opzich wel mooi... en als de bumpers in het echt meevallen,blijven ze gewoon zitten...als ze te overdreven zijn tja dan komen er toch echt weer orriginele onder... maar is mooi als de bumpers t zelfde zijn, zaterdag op de terugweg een setje halen foto's komen wel als die hier staat
ik vind de orriginele lijn van een calibra opzich wel mooi... en als de bumpers in het echt meevallen,blijven ze gewoon zitten...als ze te overdreven zijn tja dan komen er toch echt weer orriginele onder... maar is mooi als de bumpers t zelfde zijn, zaterdag op de terugweg een setje halen foto's komen wel als die hier staat
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #19 origineel gepost door TRPower ik vind de orriginele lijn van een calibra opzich wel mooi... en als de bumpers in het echt meevallen,blijven ze gewoon zitten...als ze te overdreven zijn tja dan komen er toch echt weer orriginele onder... maar is mooi als de bumpers t zelfde zijn, zaterdag op de terugweg een setje halen foto's komen wel als die hier staat Bij Rob toevallig?
origineel gepost door TRPower ik vind de orriginele lijn van een calibra opzich wel mooi... en als de bumpers in het echt meevallen,blijven ze gewoon zitten...als ze te overdreven zijn tja dan komen er toch echt weer orriginele onder... maar is mooi als de bumpers t zelfde zijn, zaterdag op de terugweg een setje halen foto's komen wel als die hier staat Bij Rob toevallig?
2 2slow Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #20 Ben benieuwd! @ Opelremco, altijd leuk te horen dat er mensen zijn die het met me eens zijn..