S Stender Hoort bij de inboedel 8 mrt 2010 #22 Manta B1 staat al ergens in het Fotoshop gedeelte, ff zoeken.
A Astraman Hoort bij de inboedel 8 mrt 2010 #23 origineel gepost door Nova_C20xe Corsa A1 Gsi? Heb jij daar foto's van want daar ben ik wel heel benieuwd naar. :hmmz Is een Ascona 400 geen idee...? Enne Kadett C, ik vind een coupé wel een vet idee, liefst C1, dan zijn ze het mooist, maar heb zat foto's van een C2 City voor je :jerry
origineel gepost door Nova_C20xe Corsa A1 Gsi? Heb jij daar foto's van want daar ben ik wel heel benieuwd naar. :hmmz Is een Ascona 400 geen idee...? Enne Kadett C, ik vind een coupé wel een vet idee, liefst C1, dan zijn ze het mooist, maar heb zat foto's van een C2 City voor je :jerry
A Astraman Hoort bij de inboedel 8 mrt 2010 #25 Nog een zwikkie gevonden.... Nog meer van andere merken op http://tuning-220.blog.cz/0805/perovky-2
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 9 mrt 2010 #26 astra is redelijk mooi, maar heeft toch minder werk in gezeten en veel minder details
A Astraman Hoort bij de inboedel 9 mrt 2010 #27 Jah die van jou zijn wel veel gaver, veel meer details idd en die achterzijde van die vectra lijkt wel beetje afgeraffeld..
Jah die van jou zijn wel veel gaver, veel meer details idd en die achterzijde van die vectra lijkt wel beetje afgeraffeld..
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 9 mrt 2010 #28 Als je mooie foto's hebt (scherp en en HR, liefst 1600x1200) dan post ze hier maar.. Ik ben er niet elke dag mee bezig, maar als ik n keer zin heb ga ik ermee aan de gang.
Als je mooie foto's hebt (scherp en en HR, liefst 1600x1200) dan post ze hier maar.. Ik ben er niet elke dag mee bezig, maar als ik n keer zin heb ga ik ermee aan de gang.
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 15 mrt 2010 #32 rekord en manta zijn erg mooi. Beetje jammer van de wielen bij de rekord Astra wordt ook mooi k heb t wel door jou geleerd volgens mij haha. Ik ga de volgende keer eens met adobe illustrator aan de gang. Die werkt met vectoren en kan dus oneindig uitvergroot worden
rekord en manta zijn erg mooi. Beetje jammer van de wielen bij de rekord Astra wordt ook mooi k heb t wel door jou geleerd volgens mij haha. Ik ga de volgende keer eens met adobe illustrator aan de gang. Die werkt met vectoren en kan dus oneindig uitvergroot worden