N Niek GSI Komt weleens kijken 8 feb 2010 #1 Past de vloerbedekking van een 3 deurs kadett in een kadett cabrio? Ik wil namelijk vloerbedekking van een nexia in een kadett cabrio leggen!
Past de vloerbedekking van een 3 deurs kadett in een kadett cabrio? Ik wil namelijk vloerbedekking van een nexia in een kadett cabrio leggen!
J jblfreak Hoort bij de inboedel 8 feb 2010 #2 denk dat dat wel past hoor van me sedan paste ook in me gsi
J jblfreak Hoort bij de inboedel 9 feb 2010 #3 origineel gepost door bordeaux beauty voorste helft wel de achterste helft past niet! bij de cabrio is de bodemplaat aanzienlijk versterkt aan de achterkant, dat de vormen totaal niet overeen komen met een hatchback!! misschien als je zelf creatief bent kan je hier en daar wat versnijden en dan past het misschien wel. gr patrick ow echt dat wist k niet haha weer iets geleerd
origineel gepost door bordeaux beauty voorste helft wel de achterste helft past niet! bij de cabrio is de bodemplaat aanzienlijk versterkt aan de achterkant, dat de vormen totaal niet overeen komen met een hatchback!! misschien als je zelf creatief bent kan je hier en daar wat versnijden en dan past het misschien wel. gr patrick ow echt dat wist k niet haha weer iets geleerd
K KadetD Komt weleens kijken 9 feb 2010 #4 waar de achterbank begint gaat het mis....achterzit van cabrio is hoger(verstevigingsbalk) en aan de zijkanten bij je deuren word het ook krapjes omdat de kokers daar dikker zijn bij een cabrio paar foto's:
waar de achterbank begint gaat het mis....achterzit van cabrio is hoger(verstevigingsbalk) en aan de zijkanten bij je deuren word het ook krapjes omdat de kokers daar dikker zijn bij een cabrio paar foto's: