Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een RVS katalysator eronder zitten, een andere 1.4 die ik tegenkwam bij de dealer heeft een alu afdekplaat over de kat zitten die zo te zien van ijzer was ?
Dus ik vraag me af.......
waar staat de motorcode ergens op de versnellingsbak ?
ik zal straks eens kijken of ik daar iets kan vinden.
Ik vraag me dan ook af waar het verschil in de motorblokken in zit, volgens mij is de cilinderinhoud en compressie namelijk exact hetzelfde van de 1.4 xel en xep, wat is er dan anders waardoor het ene blok veel minder vermogen heeft, zou dat enkel in de software zitten ??
Helaas ik heb gekeken, maar ik kan niks vinden, het enige nummer wat ik kan vinden staat op de cilinderkop.
heeft er iemand een foto of afbeelding waar het precies hoort te staan (het haynes boek geeft ook geen afbeelding hierover), de flens, ik neem aan waar versnellingsbak aan motorblok zit, maar waar precies ??
Ik kan bij mij geen enkel bevestigingspunt vinden van/voor een hitteschild, het glimmende wat je ziet is de RoestVastStalen katalisator, die is met een doek en een beetje koperpoets netjes bij te houden, het is al weer een maand of 6 geleden dat ik er een doekje over gehaald heb.