M marzaz Post best veel 20 apr 2012 #21 Mark heb je nog iets nodig uit mijn wagen van foto anders neem ik het foto toe stel mee dit weekend. ben niet thuis van daar
Mark heb je nog iets nodig uit mijn wagen van foto anders neem ik het foto toe stel mee dit weekend. ben niet thuis van daar
O opel-mark Hoort bij de inboedel 20 apr 2012 #22 Ik denk dat ik alle info wel heb, ik neem aan dat behalve dat ik geen afdekplaat heb op de kat de rest zo ongeveer wel hetzelfde zal zijn. bedankt (en alle anderen ook) Mark www.AstraTuningClub.nl
Ik denk dat ik alle info wel heb, ik neem aan dat behalve dat ik geen afdekplaat heb op de kat de rest zo ongeveer wel hetzelfde zal zijn. bedankt (en alle anderen ook) Mark www.AstraTuningClub.nl