Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat is het verschil tussen de 192 pk LET en de 8 pk sterkere 200 pk LET? Heb meerdere tuners gesproken maar als ik hun vertel wat het bouwjaar van me auto is ( 2001) lijkt het wel of ze schikken.
@OPCdriver. dit is mij ook ooit eens verteld dat er een pk verschil in blokken kan zijn na aanleiding van het model van de auto ook schijnt het vlieg wiel per type auto te verschillen zo heb ik gemerkt dat een vliegwiel van een vectra x20xev een 0,5 kg zwaarder is dan een vliegwiel van een calibra x20xev.
@OPCdriver. dit is mij ook ooit eens verteld dat er een pk verschil in blokken kan zijn na aanleiding van het model van de auto ook schijnt het vlieg wiel per type auto te verschillen zo heb ik gemerkt dat een vliegwiel van een vectra x20xev een 0,5 kg zwaarder is dan een vliegwiel van een calibra x20xev.
jah zoiets had je ook met c20xe met een platte of holle vliegwiel ook al zo raar verhaal
Maar ik bedoel er mee te zeggen dat er dus wel vaker bij dezelfde blokken andere vliegwielen enzo gebruikt wordt.
Maar dat beantwoord nog steeds niet mijn vraag wat het verschil is tussen de 192 let en de 200 pk let jah software maar waarom? en is het gewoon een andere motronic ofzo:s