Y ytzen Komt weleens kijken 28 sep 2010 #1 de auto is verlaagd zowelvoor of achter 4cm ( de fotos zijn niet al te best zijn met mobiel gemaakt) laat ff weten wat je ervan vind volgende stap op zoek naar bumpers en sideskirts of een mooie rieger set.....
de auto is verlaagd zowelvoor of achter 4cm ( de fotos zijn niet al te best zijn met mobiel gemaakt) laat ff weten wat je ervan vind volgende stap op zoek naar bumpers en sideskirts of een mooie rieger set.....
A Astra JP Post best veel 28 sep 2010 #2 Ziet er erg netjes uit, alleen de voorkant had mischien nog iets lager gekund. :thumbup Ik zou ook je oranje knipperlichten even vervangen voor mooie smoke knipperlichten.
Ziet er erg netjes uit, alleen de voorkant had mischien nog iets lager gekund. :thumbup Ik zou ook je oranje knipperlichten even vervangen voor mooie smoke knipperlichten.
Y ytzen Komt weleens kijken 28 sep 2010 #3 thx ja wou m eigenlijk ook iets lager maar goed dit moet het eerst maar ff doen moet ook nog dat knipperlicht maar die moet ik nog ophalen zoek er nog een adresje voor......
thx ja wou m eigenlijk ook iets lager maar goed dit moet het eerst maar ff doen moet ook nog dat knipperlicht maar die moet ik nog ophalen zoek er nog een adresje voor......
F FKsport Komt hier geregeld 28 sep 2010 #4 en andere velgen, tenminste het lijkt wel een audi vind ze niet mooi
Y ytzen Komt weleens kijken 28 sep 2010 #5 dat je de velgen niet mooi vind dat kan als ik die maar mooi vind maar iemand nog een setje schoefveren over voor een mooi prijsje omgeving friesland zou mooi wezen
dat je de velgen niet mooi vind dat kan als ik die maar mooi vind maar iemand nog een setje schoefveren over voor een mooi prijsje omgeving friesland zou mooi wezen
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 29 sep 2010 #6 Indd ieder zijn eigen smaak. Zoals die nu staat is het nog niet eens zo gek . Maar lager kan die altijd nog wel een keertje..
Indd ieder zijn eigen smaak. Zoals die nu staat is het nog niet eens zo gek . Maar lager kan die altijd nog wel een keertje..
Y ytzen Komt weleens kijken 30 sep 2010 #7 origineel gepost door Astra JP Ziet er erg netjes uit, alleen de voorkant had mischien nog iets lager gekund. :thumbup Ik zou ook je oranje knipperlichten even vervangen voor mooie smoke knipperlichten. is gedaan beetje erg slechte foto maar ze zijn echt bijna zwart alleen zie je dat ff niet door slechte licht inval
origineel gepost door Astra JP Ziet er erg netjes uit, alleen de voorkant had mischien nog iets lager gekund. :thumbup Ik zou ook je oranje knipperlichten even vervangen voor mooie smoke knipperlichten. is gedaan beetje erg slechte foto maar ze zijn echt bijna zwart alleen zie je dat ff niet door slechte licht inval
A Astra JP Post best veel 30 sep 2010 #8 Dat ziet er idd al een stuk beter uit :jerry Heb je er wel oranje pitjes in gedaan ? Groetjes JP
Y ytzen Komt weleens kijken 30 sep 2010 #9 nee die moet ik vanavond nog ff halen (ben ze vergeten) hahaha