E eugene Komt weleens kijken 5 dec 2010 #1 heren en dames ik heb heel veel opels gereden en stap nu over naar renault. ik krijg dinsdag mijn megana grant tour. ik wil hierbij bedanken voor de tips en triks die ik hier heb mogen delen met jullie. ik kijk hier nog wel eens rond. eugene dix
heren en dames ik heb heel veel opels gereden en stap nu over naar renault. ik krijg dinsdag mijn megana grant tour. ik wil hierbij bedanken voor de tips en triks die ik hier heb mogen delen met jullie. ik kijk hier nog wel eens rond. eugene dix
S sw_reijnders Forumbewoner 5 dec 2010 #2 ach eugene, altijd beter dan een honda civic toch :jerry succes met de electronica van renault en veel veilige km's en kom nog eens babbelen hier
ach eugene, altijd beter dan een honda civic toch :jerry succes met de electronica van renault en veel veilige km's en kom nog eens babbelen hier
S sw_reijnders Forumbewoner 5 dec 2010 #3 ach eugene, altijd beter dan een honda civic toch :jerry succes met de electronica van renault en veel veilige km's en kom nog eens babbelen hier
ach eugene, altijd beter dan een honda civic toch :jerry succes met de electronica van renault en veel veilige km's en kom nog eens babbelen hier
E Edvries Loopt hier de deur plat 5 dec 2010 #6 Veel succes. Mooie auto, rijd als een tierelier!!:thumbup
E Edvries Loopt hier de deur plat 5 dec 2010 #7 Veel succes. Mooie auto, rijd als een tierelier!!:thumbup
N noci Komt hier geregeld 5 dec 2010 #12 Je weet wat ze zeggen van Renault :hmmz Rottigheid en Narigheid Achtervolgen Uw Lange Tijd. Hopelijk geld dit niet voor jou eugene
Je weet wat ze zeggen van Renault :hmmz Rottigheid en Narigheid Achtervolgen Uw Lange Tijd. Hopelijk geld dit niet voor jou eugene
N noci Komt hier geregeld 5 dec 2010 #14 Je weet wat ze zeggen van Renault :hmmz Rottigheid en Narigheid Achtervolgen Uw Lange Tijd. Hopelijk geld dit niet voor jou eugene
Je weet wat ze zeggen van Renault :hmmz Rottigheid en Narigheid Achtervolgen Uw Lange Tijd. Hopelijk geld dit niet voor jou eugene
U Uniek Post best veel 6 dec 2010 #16 de achterruiten willen nog wel eens naar beneden vallen van die auto (mijn pa heeft er zo een) het kunststoffen dingetje kost maar 2€ maar de arbeid kost iets meer en de elektronica is ook vreemd ik hoop dat jij er geen problemen mee krijgt en nog veel veilige km mag rijden
de achterruiten willen nog wel eens naar beneden vallen van die auto (mijn pa heeft er zo een) het kunststoffen dingetje kost maar 2€ maar de arbeid kost iets meer en de elektronica is ook vreemd ik hoop dat jij er geen problemen mee krijgt en nog veel veilige km mag rijden
U Uniek Post best veel 6 dec 2010 #17 de achterruiten willen nog wel eens naar beneden vallen van die auto (mijn pa heeft er zo een) het kunststoffen dingetje kost maar 2€ maar de arbeid kost iets meer en de elektronica is ook vreemd ik hoop dat jij er geen problemen mee krijgt en nog veel veilige km mag rijden
de achterruiten willen nog wel eens naar beneden vallen van die auto (mijn pa heeft er zo een) het kunststoffen dingetje kost maar 2€ maar de arbeid kost iets meer en de elektronica is ook vreemd ik hoop dat jij er geen problemen mee krijgt en nog veel veilige km mag rijden
A ahrend Loopt hier de deur plat 6 dec 2010 #18 Succes met je Renault,hoop dat je electronica goed is en blijft,want da's een groot probleem bij die dingen
Succes met je Renault,hoop dat je electronica goed is en blijft,want da's een groot probleem bij die dingen
A ahrend Loopt hier de deur plat 6 dec 2010 #19 Succes met je Renault,hoop dat je electronica goed is en blijft,want da's een groot probleem bij die dingen
Succes met je Renault,hoop dat je electronica goed is en blijft,want da's een groot probleem bij die dingen
R Robke1 Komt weleens kijken 6 dec 2010 #20 Na 2 1/2 jaar Renault ervaring kan ik zeggen, succes ermee het zal je bevallen Kortom ik heb er goede ervaringen mee!
Na 2 1/2 jaar Renault ervaring kan ik zeggen, succes ermee het zal je bevallen Kortom ik heb er goede ervaringen mee!