B blackG Lid 31 jul 2009 #1 passen deze maten op een kadett gsi 60/40verlaagd?? maten: -steek 4x100 -7,5jx16'' -et waarde 35
J jblfreak Hoort bij de inboedel 31 jul 2009 #2 als je de randjes omzet moet het passen evt wat bumpstops er in zelfde maat zat ook onder mijn gsi
B belgian.opel Komt weleens kijken 31 jul 2009 #3 Dit is 7,5 x 16 ET 35 met 205/45/16" op een Kadett E. Verlaagd met Vogtland veren van -5cm icm gele Koni's en MHW veerwegbegrenzers. Randen zijn zoals je ziet op de 2e foto omgeplooid.
Dit is 7,5 x 16 ET 35 met 205/45/16" op een Kadett E. Verlaagd met Vogtland veren van -5cm icm gele Koni's en MHW veerwegbegrenzers. Randen zijn zoals je ziet op de 2e foto omgeplooid.
W wessaa Komt hier geregeld 1 aug 2009 #5 gewoon 195 erop, alles is pas te maken bij appie`s chop shop king::jerry
B blackG Lid 1 aug 2009 #7 origineel gepost door Opel_Astr@ Jmr brie past dus niet helaas:hmmz @ap dat woord kennen we nie ap:jerry word dus klein projectje want de velgen gaan der onderking:
origineel gepost door Opel_Astr@ Jmr brie past dus niet helaas:hmmz @ap dat woord kennen we nie ap:jerry word dus klein projectje want de velgen gaan der onderking:
B blackG Lid 1 aug 2009 #8 origineel gepost door jblfreak mijne zaten ook 195 op moet iets uitrollen dus +- 2cm?? en dan met 195 past het
origineel gepost door jblfreak mijne zaten ook 195 op moet iets uitrollen dus +- 2cm?? en dan met 195 past het
O Opel_Astr@ Post best veel 5 aug 2009 #9 origineel gepost door blackG origineel gepost door Opel_Astr@ Jmr brie past dus niet helaas:hmmz @ap dat woord kennen we nie ap:jerry word dus klein projectje want de velgen gaan der onderking: Haha daar heb je ook weer gelijk in:jerry
origineel gepost door blackG origineel gepost door Opel_Astr@ Jmr brie past dus niet helaas:hmmz @ap dat woord kennen we nie ap:jerry word dus klein projectje want de velgen gaan der onderking: Haha daar heb je ook weer gelijk in:jerry
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 5 aug 2009 #10 origineel gepost door blackG origineel gepost door jblfreak mijne zaten ook 195 op moet iets uitrollen dus +- 2cm?? en dan met 195 past het Ik heb deze maat ook op men witte kadett gehad... inderdaad de randjes achter omtikken dan wil het precies mits je niet met 5 man in de auto zit
origineel gepost door blackG origineel gepost door jblfreak mijne zaten ook 195 op moet iets uitrollen dus +- 2cm?? en dan met 195 past het Ik heb deze maat ook op men witte kadett gehad... inderdaad de randjes achter omtikken dan wil het precies mits je niet met 5 man in de auto zit
O Opel_Astr@ Post best veel 6 aug 2009 #11 Dat zal geen probleem worden want hij wordt helemaal leeggetrokken:angel
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 6 aug 2009 #12 origineel gepost door Opel_Astr@ Dat zal geen probleem worden want hij wordt helemaal leeggetrokken:angel Aah ok dan zou ik achter nog iets verder gaan anders komt ie zo hoog te staan :jerry
origineel gepost door Opel_Astr@ Dat zal geen probleem worden want hij wordt helemaal leeggetrokken:angel Aah ok dan zou ik achter nog iets verder gaan anders komt ie zo hoog te staan :jerry
B blackG Lid 9 aug 2009 #13 hahahaha komt goed glenn moet ff kijken wat we der allemaal aan gaan doen wil het niet te gehaast doen en ook nie te duur:jerry maar moet natuurlijk wel naar eigensmaak worden aangepast of iemand dat nu mooi vind of nietking: hij is nu helemaal blauw van binnenukeukeukeuke egt afschuwlijk heb gelukkig nu 2 zwarte dashboards kan ik een goeie opbouwen en de rest weg knikkeren
hahahaha komt goed glenn moet ff kijken wat we der allemaal aan gaan doen wil het niet te gehaast doen en ook nie te duur:jerry maar moet natuurlijk wel naar eigensmaak worden aangepast of iemand dat nu mooi vind of nietking: hij is nu helemaal blauw van binnenukeukeukeuke egt afschuwlijk heb gelukkig nu 2 zwarte dashboards kan ik een goeie opbouwen en de rest weg knikkeren