Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
:hmmz ik heb lichtmetalen velgen gekocht . moet ik hier speciale wielbouten gebruiken om ze te monteren? of kan ik dezelfde bouten gebruiken als voor de stalen velgen? alvast bedankt voor de reakties
Je kan er niet zomaar vanuit gaan dat de originele zomaar passen.
Soms kan het wel, maar altijd controleren.
Zo heb je ook bolle bouten, std opel is conish (schuine rand)
Dat moet je ook zien in je velg, of die bol is of conish. Tevens moet het schroefdraad een eindje uitsteken. Niet dat ie hem straks maar op 3 windingen pakt, das niet erg save.
dat is waar ook, je hebt ook bolletjes. (heb altijd de mazzel gehad dat ze conisch liepen)
lengte is wat ik bedoelde met erdoorheen vallen.
je moet denk een cm of 2/2,5 overhouden afhangkelijk van je naaf+dikte remschijf. dit kan je ongeveer vergelijken met je oude velgen en anders de diepte van de boutgaten van de naaf even te meten
Je kan er niet zomaar vanuit gaan dat de originele zomaar passen.
Soms kan het wel, maar altijd controleren.
Zo heb je ook bolle bouten, std opel is conish (schuine rand)
Dat moet je ook zien in je velg, of die bol is of conish. Tevens moet het schroefdraad een eindje uitsteken. Niet dat ie hem straks maar op 3 windingen pakt, das niet erg save.
dat is waar ook, je hebt ook bolletjes. (heb altijd de mazzel gehad dat ze conisch liepen)
lengte is wat ik bedoelde met erdoorheen vallen.
je moet denk een cm of 2/2,5 overhouden afhangkelijk van je naaf+dikte remschijf. dit kan je ongeveer vergelijken met je oude velgen en anders de diepte van de boutgaten van de naaf even te meten