Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mag ik vragen waar je die opc eindstukjes vandaan hebt? En hoeveel ze +/- hebben gekost. Zoek namelijk ook naar betaalbare OPC eindstukje voor mijn Zafira A 2.2 16V.
@Dolby wrote:Wauw dat ziet er netjes uit. :thumb :thumbup
Mag ik vragen waar je die opc eindstukjes vandaan hebt? En hoeveel ze +/- hebben gekost. Zoek namelijk ook naar betaalbare OPC eindstukje voor mijn Zafira A 2.2 16V.
deze zijn via gmtuningparts te koop. Heb ze nu een anderhalf jaar onder mijn Vec zitten en de kwaliteit is goed. geen schrootstaal.
Vandaag naar de Opel dealer geweest in Lelystad om te kijken waar de geluiden vandaan kwamen onder de motorkap. Hij heeft niks kunnen vinden en de motor was ook muisstil. Zal vast door de warmte komen.
Als hij weer geluid maakte moest ik de rollen inspuiten met wd40 en kijken of het beter was of erger.
30 euro armer en niks wijzer geworden, maar wel goed nieuws dat de motor gewoon goed is.
Als ik het zo hoor heb je het nog nooit gedaan dus mijn mening zeker niet aan beginnen, stel je zet hem verkeerd kwa timing dan kun je met beetje pech gewoon je blok weg gooie of iemand in je omgeving moet een riem er op kunnnen leggen dan is het wel te doen.
En wat zo'n set kost geen idee je kunt het bij een automaterialenzaak opvragen en via internet ebay Duitsland of Engeland.
Maar reken dan maar op complete distributirie compleet + Multiriem compleet vernieuwe en de waterpomp vernieuwe ze meestal ook omdat het dan tog open ligt, is best een duur geintje dan.
Hier een filmpje wel erg blij maar geeft een beeld waar je het over hebt :thumb
Nu weet je dat je ketting hebt :thumb maar 45 is te hoog gok ik.
De velgen die ik ga kopen 19 inch snowflakes ligt 235/35/19 op en dat is de juiste maat voor de vectra,maar ze komen onder een astra g station opc :angel